Fratello limited Seiko Alpinist in aantocht! 15 januari 2021

Groengrijs.
Blauwgrijs.
Nu helemaal grijs.

“Geïnspireerd op een zonsondergang in de bergen”

:thinking:

3 likes

:fire: Ik wil knalgeel, knaloranje! Iets knallends. :100:
Het enige waarmee Seiko de laatste tijd komt zijn 50 tinten grijs, blauw of groen. :sleeping:

8 likes

Zo. Ik vind hem wel geslaagd.

Nooit eerder naar seiko alpinist gekeken. Door al die aandacht nu valt die mij ook op.

En eerlijk ik zou best overwegen om m te willen kopen.

Maar om nou zoveel hiervoor neer te leggen. :see_no_evil:
Seiko zorgt wel in haar eentje als aanjager van de inflatie. :beers:

2 likes

Ze weten het inderdaad wel mooi te verkopen haha.

De volgende release wordt donkerbruin genaamd Mountain Turd. Geïnspireerd op een dampende drol in de bergen op 2300 meter hoogte.

8 likes

Vind hem maar niks :triumph:

1 like

U bedoelt “Brunmontagne”?

18 likes

Groengrijs?

Zo hee wat een gel*l. Kan me voorstellen dat je gewoon zegt dat het gesteente van de bergen als inspiratie heeft, maar de zon zie ik hier niet in.

En inderdaad, als ik zou moeten kiezen, dan de groene met goudkleurige accenten.

1 like

Ik zat het net te bedenken inderdaad. Dan vind ik die grijsblauwe van @RLC vele malen mooier, eerlijk gezegd. Ik ga niet zeggen dat ie me een PB moet sturen als ie er vanaf zou willen, maar je begrijpt wat ik bedoel.

Wij zijn het de laatste tijd veel te veel eens. Watsgeburt? Dit voelt vreemd, Ralph.

:rofl:

Die had ik gemist. Zeggen ze dat echt in de tekst? Wow. Wat een gelul.

3 likes

Ik zie ook geen sunburst dial. Dus beetje ver gezocht die zon

2 likes

Zoals ik zei: Ik houd m’n groene nog even.

Sunburst muss sein. :slight_smile:

15 likes

Dit doet het voor mij ook niet. Een mooie burgundy sunburst ofzo had ik wel leuk gebonden.

3 likes

Stelletje eksters… Dial moet glimmen, dial moet sunburst hebben, dial moet (power Rangers) kleurtje hebben…

Dat fratello artikel is een grote advertorial met veel bla bla. Had dat ding gewoon in de markt gezet als ingetogen slate grey. Ook handig om als grijskaart voor je camera te dienen.

Door de roast hier wordt dit horloge nog een cult hit…

2 likes

Daar kon je sowieso wel eens gelijk in hebben.

Je zit hier op een forum van mannen die vinden dat ze het juweel om de pols tot hobby moeten verheffen. Wat wil je nou? Of wat verwacht je nou? Natuurlijk zijn het hier allemaal ijdele ekstertjes.

Als je minder ijdelheid wilt zien zou ik een postzegelforum opzoeken. :slight_smile:

Yup. Ze doen echt een Hodinkee. Ik kan me de laatste keer niet herinneren dat een horloge een slechte review kreeg.

2 likes

Daar kun je je nog wel eens lelijk in vergissen.

2 likes

Ik weet het. Zelfs van een verzameling vlinders moeten mannen een hypercomtetetieve bloedsport maken met veel getrommel op de eigen borst.

Zo. Jammer. Maar goed.

Een breiforum?

2 likes

Daar wordt opgeschept over naalden en techniek.

2 likes

Fixed it for you, ouwe ekster… :kissing_heart:

2 likes

Touché. Er loopt hier minstens één actieve dame rond. Maar de statistiek is niet bemoedigend.

Hee, wat vonden jullie van deze tekst:

The dark brown placed next to the gray dial doesn’t so much soften the whole appearance as it does make it more well-rounded. The tiny flashes of red connect with the brown brilliantly and pull the two almost disparate elements together.

Ik vind die donkerbruine band bij dat stopverfgrijs eigenlijk vloeken. Ben ik daar de enige in?

Ja dat had je Meisterdriver ook toch?