Het was een heerlijke GTG bij @BulangAndSons met mede liefhebbers en heel veel horloges. Ik liet net als iedereen mijn mooie koffertje open op één van de tafels.
Van al mijn horloges werd mijn Aquanaut het vaakst eruit gehaald voor een snelle wrist shot. Iedereen plaatste deze daarna vrij snel weer terug in de koffer, om door te gaan naar de volgende. Behalve Daan. Die droeg hem alsof hij van hem was. Als een baas.
Het stond hem goed dus ik gaf hem een welgemeend complimentje. Na wat horloge praat en over hoe cool het is om een Fratelli te zijn, opperde ik dat het gaaf zou zijn om meer te kunnen lezen over hoe het is om (neo) vintage horloges te dragen. Vooral voor verzamelaars die spelen met het idee om te gaan zoeken naar hun eerste (neo) vintage.
Zo kwam het dus dat ik mijn Aquanaut aanbood voor Daan’s “A week on the wrist”
Prachtig stuk, eerlijk gezegd begrijp ik niet waarom de aquanaut zo vaak werd gepakt. als ik verder in je doos kijk zitten er meer prachtige exemplaren tussen
En wat zie ik daar linksonder in de hoek liggen? Een Grand Seiko SBGA105 !!! Ik ben dus niet de enige op het forum met dit prachtige horloge met de diepblauwe plaat.
Dat is voor mij de mooiste uit jouw doos. De kast is zo goed gevormd en gefacetteerd. Mijn favoriet.
Wat een mooie doos vol met prachtige horloges!! Deze PP Aquanaut is echt een juweeltje!! Heerlijk verhaal om te lezen als liefhebber van high end horloges en respect dat je deze een week hebt willen uitlenen
Leuk artikel! Ik heb een vriend die als hij in Amsterdam (of als hij op reis ergen is liever zijn Aquanaut Traveltime draagt dan zijn Daytona of GMT. Niemand herkent de PP…
En supermooi koffertje! Die 1655 en Apollo 11 Speedy.