Fratello’s “A Week on the wrist” met mijn Aquanaut

Het was een heerlijke GTG bij @BulangAndSons met mede liefhebbers en heel veel horloges. Ik liet net als iedereen mijn mooie koffertje open op één van de tafels.

Van al mijn horloges werd mijn Aquanaut het vaakst eruit gehaald voor een snelle wrist shot. Iedereen plaatste deze daarna vrij snel weer terug in de koffer, om door te gaan naar de volgende. Behalve Daan. Die droeg hem alsof hij van hem was. Als een baas.

Het stond hem goed dus ik gaf hem een welgemeend complimentje. Na wat horloge praat en over hoe cool het is om een Fratelli te zijn, opperde ik dat het gaaf zou zijn om meer te kunnen lezen over hoe het is om (neo) vintage horloges te dragen. Vooral voor verzamelaars die spelen met het idee om te gaan zoeken naar hun eerste (neo) vintage.

Zo kwam het dus dat ik mijn Aquanaut aanbood voor Daan’s “A week on the wrist”

Veel lees plezier!

(Foto van Fratello)

103 likes

Leuk stuk!

1 like

Thanks, mooi artikel. :+1:

1 like

Voel je je beter als ik zeg dat ik je gouden Speedy en 1655 ook heb gepakt voor een wristshot?

Topgebaar van je en leuk geschreven @Tulipan!

8 likes

Hahaha! Stukken beter. Ik zeg gelijk de afspraak met m’n psychiater af :crazy_face:

2 likes

Ging niemand voor je Timex ?? Smakeloos clubje hoor :grin:

1 like

Gemiste kans voor een artikel over de Grillmaster…

6 likes

Nee, die bleef eenzaam wachten op zijn kussentje 🥹

En die kan in hartje Amsterdam gewoon relaxed zichtbaar gedragen worden!

2 likes

Dank voor het delen. Plus een mooi gebaar wat zeker een interessant artikel heeft opgeleverd :pray:

1 like

Gedverjekkes wat een fijne snoepdoos ligt daar open. Om de vingertjes bij af te likken!

1 like

Prachtig stuk, eerlijk gezegd begrijp ik niet waarom de aquanaut zo vaak werd gepakt. als ik verder in je doos kijk zitten er meer prachtige exemplaren tussen :heart_eyes:

1 like

Echt genieten. Zoveel waardering voor dé of onze hobby.

Een schitterend horloge en de bereidheid deze belangeloos te delen voor een week met als resultaat een heerlijk artikel en foto’s over dit horloge.

Dank @myfriendscallmeKC en @Tulipan voor het delen van jullie passie voor onze hobby!

2 likes

Leuk initiatief en leuk verslag van een weekje Amsterdam met een Aquanaut om de pols.

1 like

En wat zie ik daar linksonder in de hoek liggen? Een Grand Seiko SBGA105 !!! Ik ben dus niet de enige op het forum met dit prachtige horloge met de diepblauwe plaat.

Dat is voor mij de mooiste uit jouw doos. De kast is zo goed gevormd en gefacetteerd. Mijn favoriet.

1 like

Leuk stuk en heb hem op Daan zijn pols voorbij zien komen bij een andere GTG. Blijft een uniek horloge en het stond hem goed

1 like

Ja, ik zag hem ook voorbij komen op een foto die Alon naar mij app-te. Was verrast en herinnerde me toen dat de RedBar GTG toen aan de gang was.

De hobby is zo veel leuker in een groep. Samen komen, praten, delen, hoort daar bij.

Helemaal mee eens. Hij is robuuster/stoerder dan de meeste zacht gelijnde kasten. En die meerdere blauwe lak lagen. Zoveel diepte :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Wat een mooie doos vol met prachtige horloges!! Deze PP Aquanaut is echt een juweeltje!! Heerlijk verhaal om te lezen als liefhebber van high end horloges en respect dat je deze een week hebt willen uitlenen :muscle:t2:

1 like

Leuk artikel! Ik heb een vriend die als hij in Amsterdam (of als hij op reis ergen is liever zijn Aquanaut Traveltime draagt dan zijn Daytona of GMT. Niemand herkent de PP…

En supermooi koffertje! Die 1655 en Apollo 11 Speedy. :smiley:

1 like

Leuk initiatief en leuk geschreven!

1 like

Die term “heavy-hitter watches” I like it :bomb: :boom:

with a personal touch :wink:

1 like