Op de valreep van 2022 kwam de nieuwe space strap van Fratello (watches) binnen.
D’n deze
Voor een totaal van 75 euro ligt ie op de mat (netjes bezorgd via UPS).
Wellicht zijn er hier nog meer (Speedy) liefhebbers die deze band voorbij hebben zien komen. Hierbij een paar foto’s en een eerste korte mening over het bandje.
De band zit in een kek doosje met een persoonlijke boodschap Stemt mijn al goed, zit in ieder geval aandacht aan het product wat verkocht is.
Het bandje zit erg fijn en vouwt zich (uiteraard) goed om de pols, klittenband hecht prima en de stiksels zien er op het eerste oog solide uit.
Maarrr jah, het is echt een heel dun bandje, de tijd zal het leren hoe duurzaam het bandje zal zijn. Ik verwacht voor vijfenzeventig euro toch wel een bandje wat enige tijd zal meegaan. Ik heb het idee dat de kosten voor het bandje niet in het materiaal zitten (maar dat is een voorlopige aanname).
Uiteindelijk is het uiteraard wat je zelf bereid bent om te betalen, ik zal die centen nogmaals graag uitgeven als het bandje enige jaren mee zal gaan.
Wellicht zijn er alternatieven?
p.s. ik vind de Speedy wel erg cool op deze band, maakt m stoer.
Hi @Rob007 check ook de watchgecko velcro’s voor de speedmaster. Persoonlijk vind ik die niet dun of iel, en voelt de speedmaster goed op z’n plek met deze bandjes. Bijkomend voordeel: een gamma aan kleurtjes om uit te kiezen
Ik kan niet oordelen over de Fratello-band, maar volgens mij hebben ze met deze band geprobeerd om een kortere variant te maken op de Velcro die in de Speedmaster Big Box-set zit. Die band van Omega voelt ook redelijk goedkoop aan, maar is kwalitatief wel in orde.
Je hebt er een leuk topic van gemaakt… daarvoor mijn like!
Maar persoonlijk vindt ik 75 euro voor een kale strook klittenband echt te veul Als ze het nu nog wat “aangekleed” hadden zoals de originele klittenband van Omega. Gewoon Fratello o.i.d. was al exclusief geweest.