Fratello × Minase Divido Limited Edition

Ik kreeg deze via een mailing van Fratello.
Apart horloge, vooral de lugs.

We are proud to announce our latest collaboration with Japanese watchmakers Minase, to bring you the Fratello × Minase Divido with a rich, blue “suiboku-ga” dial and limited to just 10 pieces worldwide.

Meer hier

https://mailchi.mp/fratellowatches.com/introducing-the-fratello-minase-divido-limited-edition?e=149daec1b4

8 likes

:point_up:t2: Eens

1 like

1.000 euri extra voor een metalen “bandje” ?

2 likes

Dat is idd wel aan de prijs. Hee maar het is een Limited :grimacing:

Gaaf design houd hier wel van

Niet limited is er een zwarte :thinking:

Er zijn best wat uitvoeringen verkrijgbaar buiten die via Fratello…

2 likes

Jep. Ik vind deze bijv (veel) mooier dan de Fratello

6 likes

Ik kan hem niet mooi vinden, die open datum snap ik al niet, als er 14 staat kan ik zelf bedenken dat het morgen 15 is, en lettertype van het merk, tja zo van zet er maar wat op joh, en ik las mayonaise, maar dat kan aan mijn dieet liggen :rofl:

2 likes

Mooi horloge wel, maar de limited voegt mijns inziens niets toe. De kleur vind ik ongeïnspireerd - heeft iedereen inmiddels niet een horloge met een blauwe wijzerplaat?

Ook écht aan de prijs met die Sellita erin zeg… Doe mij voor die prijs dan maar (veel) liever (nog) een Grand Seiko.

Prachtig merk :heart_eyes:

Damasko taferelen

Gaaf ontwerp maar wel goed aan de prijs, ook de niet limited modellen… Voor een bedragen boven de 4K verwacht ik wel een inhouse uurwerk eigenlijk ipv een ETA 2824…

Het lijkt IWC wel :grin::woozy_face: