Fratello x Oris

Oef, wat een prachtig horloge is dit. Het bandje is jammer, dat grijs staat hem niet als je het mij vraagt. Een prachtig “ox-blood” bandje (leren kroko bijvoorbeeld) had het denk ik meer afgemaakt. Ook de nato die erbij zit, wie draagt dat (ja heel veel mensen vinden het vast fantastisch)? Maar man, wat maakt het horloge zelf veel, zo niet alles, goed.

8 likes

Brons is voor mij een absolute no go. Ik word zelfs niet een beetje hebberig van dit horloge en dat is geen goed teken :joy:

5 likes

Gaaf ding, maar ik wil ook geen brons :stuck_out_tongue:

Als dat je issue niet is, KOOP DAN.

2 likes

mooie kleurencombinatie

1 like

FTFY

1 like

Wat is het verhaal dan is het een fratello limited oid?

Ik vind hem heel goed geslaagd. Moet wel toegeven dat ik verbaasd ben dat hij nog beschikbaar is. Een limited edition van maar 300 stuks en best gehyped… Zelfs de grote merken zoals Revolution watch en Hodinkee hebben hem gepromoot.

Het is dat ik recentelijk al een horloge gehaald heb, anders was het waarschijnlijk deze wel geworden!

1 like

Net paar foto’s bekeken vind hem kwa wijzerplaat ja, tja rood is tof maar vind hem niet zo bijzonder, en limited heb ik tegenwoordig ook niks meer mee, verkoop praat, maken een limited!! Snel kopen anders ben je te laat enz, heb ik ook niks mee :grin:

1 like

Liever niet. Ben bang dat ik de hele tijd aan Miep moet denken…

6 likes

Leuk, als het geen brons was :wink:

1 like

Mooi horloge, maar die bandjes slaan inderdaad nergens op.

1 like

Ik vind’t een geslaagde editie, net zoals de Roberto Clemente LE. Ze doen net wat meer op de wijzerplaat met die minute track in een andere tint. Alleen weet ik niet hoe snel het rood en brons gaat vervelen…

Revolution heeft ook een limited edition 65 “honey” uitgebracht van 250 stuks en die is best lang te koop geweest. En dat is dan geeneens een bronzen case, dus ik zie deze niet zo heel snel uitverkopen.
Ik hoop voor Fratello dat ik ongelijk heb, ze maken best mooie foto’s en reviews. Ik gun’t ze alleszins van harte!

2 likes

Ahhhhh Loek en Miep, hij verkocht zijn zaak en ging kunstgeschiedenis studeren, en als ze dan op studiereis gingen konden zijn medestudenten in zijn privévliegtuig mee. In het hotel deelde Miep dan tasjes met zwembroek en badhanddoek uit…

2 likes

Ik vind t metaal wel bij deze stijl v wijzers, wijzerplaat en bezel.

1 like

Zo mooi!! :heart_eyes:

2 likes

Al met al een fraai horloge! Mooi warm en winters!

1 like

Qua looks vindt ik hem absoluut geslaagd… alleen gaat dat brons een eigen chemisch leven leiden en dat trek ik niet :sweat_smile: RJ Broer mag met recht trots zijn wat mij betreft!

2 likes

Heb 'm gisteren even om gehad bij Maarten @OrisBoutiqueAmsterdam en was toch wel een heel mooi horloge hoor!

Ik vind de bandkeuze juist wel geslaagd trouwens, goeie mix van klassiek en modern, gedurfd.

2 likes

Ok, dit kon natuurlijk niet lang uitblijven… Berichten over een lockdown en een Oris Boutique om de hoek…

@OrisBoutiqueAmsterdam bedank je vader nogmaals voor de goede koffie en sterkte met de komende periode!

8 likes