Fred & Barnes

kennen jullie deze mensen? Wat denken jullie van het principe? Netflix voor horloges…
misschien leuke discussie…

Fred & Barnes

Er zal wel een boek aan voorwaarden meegegeven worden. Of misschien een wurgcontract. Anders zie ik niet in hoe je anders een horloge van 3k mee krijgt.

Zal ook niet voor de normale particuliere doelgroep zijn.

Buiten dat, ik zou het niet eens doen en het geld zelf opzij zetten voor een aankoop. Mits je minimaal 300 euro per maand er voor opzij kunt zetten natuurlijk.

Kost inderdaad wel erg veel. vanaf 3600 per jaar. Is dus een (dure) lease constructie, waarbij je 6x een nieuwe horloge mag lenen…
is wellicht iets voor mensen die heel graag van alles willen dragen. Maar het wordt nooit je eigendom…
Heb trouwens een door hun collectie gebladerd, kwam wel een horloge tegen dat ik nog niet kende, en waar ik stiekem wel helemaal weg van ben: de Zenith Captain Windsor Annual Calendar in rosé goud:

2 likes

deze toch?

2 likes

Zie de Aquanaut tussen hun Sotogrande collectie staan. Die Is volgens mij niet vanaf 35k?

ik bezie het zo; gezien ik regelmatig flip met horloges, kost mijn hobby me ongeveer 5k/jaar.
als ik met hen in zee ga, kost het me 3600 of meet, maar heb ik 6 horloges om uit te kiezen…

niet dat ik lid ben of aandelen heb of zo, maar dit leek me de insteek.