Frederik81

Hier een zeer goede ervaring met @Frederik81. Ik heb hem een horloge verkocht. De communicatie was rap en vlekkeloos, evenals de betaling. Voor herhaling vatbaar.

1 like

Ook hier een goede ervaring met @Frederik81.
Vanmorgen had ik een keurig verzorgd pakketje binnen. Soepele deal gemaakt met hem en een keurig horloge opgestuurd. Zeker aan te raden!

1 like

Een prachtige Meistersinger No3 van @Frederik81 gekocht! Zeer vlotte communicatie, heldere berichten, horloge zoals beschreven en goed ingepakt.

Zeker een aanrader :slight_smile:

1 like

@Frederik81 Thanx voor de leuke deal. Alles top zonder gedoe, super!

1 like

@Frederik81 is een fijne gozer om een deal mee te doen. Goede communicatie en afspraken nakomen. Aanrader!

1 like

Frederik nam een bandje over na fijne communicatie en vlotte betaling. Aanrader dus :+1:!

1 like

Seiko SPB051 overgenomen van Frederik. Leuk contact mee gehad. Horloge in perfecte staat, meer dan goed ingepakt en werd tijdig verzonden. Bedankt!

1 like

Het is met groot plezier dat ik hier een stukje neerzet over mijn ervaring met Frederik @Frederik81 :slightly_smiling_face:

Afgelopen week heb ik zijn Glycine Airman Purist 36 mm overgenomen. Wat een goede ervaring was dit! Helder en vriendelijk in de communicatie en zeer snelle verzending van het horloge! Dit was wat we zouden omschrijven als een ideale transactie; een deal zoals wij hem hier allemaal het liefst zien. :ok_hand:

Verder was het pakje echt bulletproof ingepakt, een militair horloge waardig! Ik ben even bezig geweest om mijn horloge in handen te krijgen… :smiley::+1:

En dan ook nog een leuke attentie erbij: een mooie oranje NATO band cadeau!

Dank je wel Frederik en wat mij betreft graag tot een volgende transactie! :blush:

1 like

Horloge verkocht aan @Frederik81.
Snelle communicatie en daaropvolgend een supersnelle afspraak voor persoonlijke overhandiging. Leuk gesprek gehad; voor (vintage) horloge liefhebbers als Frederik kom ik op HF! Aanrader :+1:

1 like

Mooie Hirsch Rally van Frederik @Frederik81 overgenomen. Leuk contact, vlotte overeenkomst en snelle verzending. Bij deze een hartelijke aanbeveling voor Frederik.

1 like

Ik heb vandaag de Benrus dtu-2a/p overgenomen van @Frederik81. Contact was goed, snel een deal kunnen maken. Ik beveel Frederik zeker wel aan! Misschien tot de volgende keer!

1 like

Een mooie G-shock van @Frederik81 overgenomen:
Fijne communicatie, vlotte verzending en attent op de bezorging. Top.

1 like

Vandaag (ehhh, gisteren) ook @Frederik81 bereid gevonden, om in het holst van de nacht nog een horloge te mogen overnemen.:ok_hand: Gezellig gesprek gehad en na een kopje koffie weer zeer voldaan de nacht in vertrokken richting huis. Nogmaals dank Frederik en wat mij betreft; anytime again! :+1:

1 like

Topervaring met Frederik. Alles zoals vermeld, snel verstuurd, zeer sympathiek :ok_hand:t2:

1 like

Deze week voor de tweede keer zaken mogen doen met Frederik @Frederik81 en het was net zo’n top ervaring als een jaar geleden. :slightly_smiling_face::+1:

Deze man behoort bij de oprecht aardige mensen; de mensen die het voor mij de moeite waard maken om bij het forum te blijven… Dat wou ik graag even zeggen. :slightly_smiling_face:

Dank je wel Frederik en graag tot een volgende keer! En natuurlijk heel veel plezier gewenst met de Airman, die gewoon al die tijd van jou is gebleven. :wink:

Harry.

1 like

Een tweetal banden van @Frederik81 overgenomen. Dat verliep erg soepel en was een fijne deal :+1:

2 likes

Onlangs heb ik van @Frederik81 een prachtige Glycine Airman overgenomen. De deal was snel beklonken en het horloge is rap en zorgvuldig ingepakt verzonden. Vlot in de communicatie en het horloge voldoet aan de beschrijving. Een aanrader dus :+1:

2 likes

Een Omega Nato van Frederik over genomen.
Keurig verpakt en snel verzonden.
Een soepele fijne deal, thnx Frederik!

2,5 jaar later weer een horloge gekocht bij @Frederik81!

Ik blijf achter eerder commentaar staan: vlotte communicatie, echte liefhebber en goed verpakt.

Nog steeds een aanrader, ook voor mijzelf in vervolg :wink:

1 like

Super ervaring gehad met Frederik. Prettig contact, veel foto’s ontvangen voor ik tot koop over ging. Faire prijs. Horloge net ontvangen en exact in de beschreven staat. Keurig verpakt. Zou zo weer zaken doen met deze user, erg prettig!

1 like