Frederique Constant FC-303MC3P5

Te koop namens één van mijn beste maten:

Het verplichte (!) rijtje:
Alleen te koop, geen ruilvoorstellen aub.

Merk en model: Frederique Constant, FC-303MC3P5

Diameter: 38m

Hoogte: 10mm

Leeftijd: 11 jaar

Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 22/05/2015

Factuur en/of certificaat: Ja

Originele doos en/of eventuele accessoires: Geen doos maar wel boekjes en mapje met certificaat.

Verzendkosten of afgehaald in regio: Huizen. Verzenden op kosten en risico koper.

Conditie (krassen, werking etc): Top conditie met originele leren band die ook in nieuwstaat is.

Toelichting:
Het horloge had ik mezelf cadeau gedaan op mijn huwelijksdag en is uitsluitend gedragen in weekenden gedurende 2 jaar. Na de scheiding heb ik het horloge opgeborgen. Zo nu en dan bewogen voor het uurwerk maar niet meer gedragen de afgelopen 8 jaar. Vandaar de nieuwstaat.

Soort uurwerk en kaliber: Automaat, caliber FC-325, uren, minuten, seconden, datum.

Case materiaal: Yellow Gold PVD Stainless Steel

Glas: Saffierglas

Band: bruin leer, origineel, in nieuwstaat.

Water Resistance: 60m / 200ft (suitable for showering; not usually suitable for swimming; unsuitable for diving)

Vraagprijs: vaste prijs €675 excl. verzendkosten

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

3 likes

Up!