Frederique Constant Highlife COSC groen limited

In een poging van vier horlogeboxen naar één horlogebox toe te werken zet ik hierbij deze fijne FC in het blauw. COSC, groen :green_circle: (limited voor Duitse markt met oplage van 99), extra rubberen strap, quick release, 5 ATM, hooguit 5x gedragen.

Te koop

Merk en model: Frederique Constant Highlife Automatic COSC
Referentie: FC-303DGR4NH6
Diameter: 41mm
Leeftijd: Jan 2023
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Jan 2023
Factuur en/of certificaat: Certificaat
Originele doos en/of eventuele accessoires: Compleet, met extra band
Verzendkosten of afgehaald: Ophalen in regio Alkmaar of verzending met risico voor koper
Conditie (krassen, werking etc): Near mint, enkele minimale sporen nabij sluiting
Soort uurwerk en kaliber: FC-303 COSC certified
Vraagprijs: € 1.400

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).














25 likes

Nog geen beet. En ik bijt ook niet.

:up:

Omhoog.

:arrow_up:

:top:

1 like

€1.350

1 like

Plaatje van het web:

2 likes

11 likes

Schop naar boven.

€1.300 :chart_with_downwards_trend:

Up.

:wave: Hij is er nog, wie doet een knap bod? Geen ruil.

1 like

upperdepup :dog:

2 likes

Up voor dit paasbeste horloge. :rabbit::hatching_chick:

1 like

:small_red_triangle_down:Naar €1.250

2 likes

En omhoog

Up

Wie gaat er vandoor met dit sportieve doch chique horloge van een mooi, in aanzien stijgend merk met een Nederlands tintje? In superstaat en ver onder list!

1 like

Up