Frederique Constant Manufacture Tourbillon

Te koop !
Merk en model: Frederique Constant Manufacture Tourbillon
Diameter: 44mm
Leeftijd: 2018
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar):2020
Factuur en/of certificaat: ja, originel Document / Certificaat
Originele doos en/of eventuele accessoires: originel Doos, reserve originel leather Strap
Verzendkosten of afgehaald: alleen afhaalen of Persoonlijke bezorging
Conditie (krassen, werking etc): geweldig
Soort uurwerk en kaliber:FC 980MC4H9
Vraagprijs:14600€
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Omdat ik graag iets anders wil, bied ik een heel bijzonder en zeldzaam horloge aan. Het is een tourbillon van Frederique Constant, een van de 188 exemplaren die er zijn gemaakt. Het horloge heeft een kast van 750 roségoud,
inclusief de sluiting, en saffierglas aan beide zijden, waardoor ook het prachtige, in eigen huis vervaardigde tourbillon-uurwerk goed zichtbaar is.

De prachtige guilloché wijzerplaat maakt indruk met zijn heldere maar speelse uitstraling, waardoor een sterke aanwezigheid ontstaat
zonder opdringerig te zijn. Het horloge is ook voorzien van een retro-rechte dag- en nachtindicator, die duidelijk zichtbaar is
en prachtig in de wijzerplaat is geïntegreerd.
Deze prachtige tourbillon van Frederique Constant is gelimiteerd tot 188 exemplaren; het exemplaar dat ik aanbied is nummer 84.
De tourbillons die Frederique Constant momenteel maakt, zijn allemaal gemaakt van staal en hebben een bijbehorend prijskaartje.
Ik sta open voor een mogelijke inruil van een ander kwaliteitshorloge (Rolex, Panerai, Breguet of Bincpain). Ik wil niet ruilen.
Doe gerust een bod.

15 likes