Frederique Constant Moonphase

Heb sinds kort een mooie FC in bezit.
Wilde deze graag even aan jullie kenners forumleden laten zien.
Wat is jullie mening?
Er komt volgende week alleen nog een vouwsluiting aan.

IMG]http://i247.photobucket.com/albums/gg130/Kaliberarie/klacht012.jpg[/img]
IMG]http://i247.photobucket.com/albums/gg130/Kaliberarie/klacht011.jpg[/img]



Erg mooi. Prachtige achterkant ook. Want ik wel jammer vind is de bandaanzet, je bent nu afhankelijk van bepaalde banden. Maar goed, dat nemen we maar voor lief toch? :wink:

Ik vind hem helemaal geweldig. De achterzijde is eveneens imponerend.

Draag deze met trots zou ik zeggen.

met groet

Ed

Mooi horloge, Valjoux 7750? Van harte met je aanwinst!

Schitterend horloge!

Complimenten, deze mag er zeer zeker zijn zeg!

Zeker een mooie klok met een hollands tintje.

Meneer Stas is goed bezig…

Mijn beste,

Een prachtig horloge van een gerenommeerd horlogehuis met Nederlandse roots.
Veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit prachtige horloge. :wink:

Orologio Signaturis Temporis

Zeker een ontwerpje van Aletta Stas de lady van Peter, de wijzerplaat met die patat cijfers vind ik iets minder.

Dit klokkie zeker opgehaald bij W.Wien

:smiley:

Rag

Haha, niet iedereen is hier ‘kenner’ hoor;), maar ik wil best mijn mening geven. Het is een leuk horloge, dat vooral op laatste foto goed uitkomt. De pointerdate vind erg leuk. De cijfers vind ik iets te groot uitgevoerd, maar past wel bij het ontwerp. Dat maakt tevens dat ik dit horloge zelf niet snel zou aanschaffen. Maar daarom verschillen smaken gelukkig, anders zou de horlogebranche wel erg saai worden. Niettemin: gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst en veel draagplezier:)

Mooie FC. Veel plezier ermee.

Groet,
Arno.

Erg mooi horloge! (tu)
Maar ja ik kick sowieso op klokjes met maanfase. FC heeft enkele zeer fraaie, dit is er een van! Persoonlijk heb ik een zwak voor de Heartbeat met maanfase, alleen de wijzerplaat zou ik op enkele details anders willen. Dat vertelde ik een juwelier, die er tot mijn verbazing nog serieus op in ging :o en het door zou geven, ben benieuwd.

Een bijzonder mooi horloge dit. Alles kan mij bekoren maar de achterkant springt er voor mij echt uit. Een knap staaltje vakmanschap!

Echt een mooi horloge (tu)