Frederique Constant only

Ziet er goed uit. Lijkt een beetje grijs met tintje blauw klopt dat?

1 like

Dank je! Hij is toch wel grijs. De foto vertekend een beetje

1 like

Ook mooi! Haha

Ondergeschoven kindje blijft FC toch wel hier op het forum.

2 likes

Nice!:ok_hand:

1 like

Helemaal mee eens!

Tsja, eh, met dank aan de verkoopster bij Brunott die samen spandde met mijn eega die de nodige overredingskracht aan de dag legde moet ik zeggen dat ik erg aangenaam verrast ben. Daarnaast ben ik natuurlijk gewoon een zwakkeling om wéér een horloge erbij te nemen. :sweat_smile:

't Is waarschijnlijk wel één van de leukste horloges is die ik gehad heb en voelt ook nog best wel als “affordable luxury”. Grappig, geen toolwatch, maar wel toolish. Geen dress watch, maar toch dressy.
Beetje apart, maar daarom juist verrassend met van alles te combineren.

Ik had wel de nodige de nodige vraagtekens. Maar de afleesbaarheid is top, én het is een zeer goed afgewerkte eyecatcher door de “polished” antraciet PVD die is gebruik voor de kast, indices en wijzers.

Meestal zijn "zwarte horloges ook nog eens mat, deze niet. Een heel apart effect. Understated en toch, zoals gezegd, een Eyecatcher.

Doen ze goed bij FC. Approved! :+1:

13 likes

Echt heel gaaf :ok_hand:t2: gefeliciteerd!

1 like

Nee hoor, echte maanstand. Haal de handleiding op want het op tijd zetten is een beetje omslachtig.

Klopt bedankt, het is inderdaad omslachtig. Je moet heel veel omwentelingen doen met de tijd. Wil je hem gelijk krijgen. Verder ben ik wel erg tevreden.

8 likes

10 likes

Ergens in een advertentie kwam ik onderstaande modellen tegen. Vond ze er wel lekker fris uitzien van een afstandje. Gek genoeg kon ik ze op de website nergens vinden. Weet iemand van de ref nummers zijn?

10 likes

Volgens mij is het deze:

SmartWatch Ladies Vitality:Connected Ladies’ SmartWatch | Frederique Constant

Op jouw plaatjes staan niet de “hartslagen”

1 like

Je hebt gelijk. Het is zelfs redelijk slecht weg gefotoshopt. En dat op een officiële advertentie van FC.

Kan ook gelijk weer van de lijst af :joy:. Dit is helemaal niks. Dan kan zo’n klein plaat toch erg vertekenen…

1 like

Even wat leven hier weer. FC blijft een mooi merk.

8 likes

Eens!

10 likes

Ja. Maar je schrijft er heel veel op af helaas

Ik heb hem gekocht omdat ik het een mooi horloge vind. Doe ik bij alle horloges. Daar gaat het in mijn ogen om.

9 likes

Eens. Mijn eerste automaat 20 jaar oud

9 likes

Is er iemand hier die de Healey Chrono heeft in groen?
Ik gluur er al een tijdje naar. Ik vind het een perfect rally model. En ik ben benieuwd hoe die IRL is en wat men er van vind.

6 likes