Frederique Constant only

Er zijn een hoop …only topics.
Alleen nog geen van Frederique Constant. Ik vind dat ze mooie horloges hebben. Uiteraard een Nederlands tintje, echter in 2016 verkocht aan Citizen groep.
Maar goed. Dit zijn 2 mooie modellen die ik graag een keer in het echt wil zien.


Zijn er een aantal Frederiques op dit forum?

20 likes

Mijn beste,

Ik heb al enkele jaren de Frederique Constant Business Timer in de collectie!!
En dit horloge draag ik nog regelmatig, met veel plezier!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

12 likes

Goed topic! Zou graag een keer de worldtimer willen proberen. Vind het erg mooie horloges. En tot voor kort idd in eigen beheer gemaakt.

1 like

Erg mooi horloge inderdaad! :relaxed: :+1:

PS: is het een automaat?

1 like

Ik ben helemaal gek van de Healey lijn. Maar dat komt misschien ook door de mooie verpakking. :smiley:

14 likes

Die healy is idd ook een schitterende uitvoering. Heb ik ook nog wel een schuin oogje op.

Mijn beste,

Nee!! Het is een kwarts,
welke zorg draagt voor de weergave van:
de minuten, uren, datum, dag, weeknummer, maand en maanstand!!

Doch voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!! :first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

2 likes

Mijn La Carrera Panamericana:

Gr. Marc

21 likes

Nooit in Frederique Constant verdiept, maar man wat een adembenemende horloges worden hierboven getoond. En die Healey verpakking is echt briljant.

Ik ben al een tijdje over deze aan het nadenken: eigen uurwerk, echt slimline, en die champagne achtige kleur wijzerplaat! WOW :heart_eyes: dit horloge doet me echt wat! Ik vind hem Patek-achtig raffinement hebben!

24 likes

Ja snap wat je bedoelt, mooi ingetogen

Kan ik mijn recente aanwinst ook tonen met dit topic

24 likes

Het is een prachtig horloge! :+1: :relaxed:

Hier mijn businesstimer, met de band van een PO die ik nog had liggen.
Spijt dat ik hem verkocht heb!

2 likes

Dit is mijn slimline moonphase. Prachtige horloge, super afwerking.
Nog geen minuut spijt dat ik deze gekocht heb.

26 likes

Dit was mijn Frederique Constant horloge. Toch een beetje spijt dat deze weg is gegaan.

17 likes

Deze FC blijft een mooi merk

5 likes

hier 1 te koop in nederland, chronograaf limited als nieuw (NOS) en alle papieren + doos met auto en volledige garantie aan een schappelijke prijs lijkt me
https://www.chrono24.nl/frederiqueconstant/healey--id3551484.htm

1 like

Prachtig dit! niet mijne overigens, nog niet hoop ik.

4 likes

Wel DLC coated toch?

1 like