Frederique Constant only

Misschien dat jullie me hiermee kunnen helpen…
ik heb deze FC Slimline quartz al een tijdje. Beste poos geleden nog een nieuwe batterij in laten zetten, en inmiddels staat hij weer stil. Heb echter het idee dat ie toen ook al niet helemaal lekker liep. Soms stond hij na een paar dagen ineens een kwartier te laat.

Iemand tips hoe dit aan te pakken? Kan er natuurlijk een nieuwe batterij in doen… maar misschien is een “checkup” of hij wel goed tikt ook praktisch. Maar waar doe ik dit / kan ik dit zelf met een apparaatje ofzo (en dan niet van een paar honderd euro zeg maar)?

2 likes

Daar komt die van mij vandaan :grin:. Draagt fijn, maar wat mij betreft wel een echte dresser.

8 likes

13 likes

Dit is dan ook wel weer leuk!

Of ik het geld ervoor over heb is vers 2.

3 likes

20 likes

11 likes

Ruim 1100 Euro meer betalen voor een iets anders gekleurde wijzerplaat, voor een verder technisch identiek horloge uit de Perpetual serie van Frederique vind ik als “limited” wel aan de hoge kant !!
De burgemeester wordt duur betaald !

1 like

Mijn laatste aanwinst!

17 likes

Erg fraai !!! Veel plezier er van.

1 like

Ook hier mijn Frederique Constant Healy maar weer eens plaatsen ( xpost :innocent:)

7 likes

Vandaag cadeau gekregen. Erg blij mee!

21 likes

Nieuw erbij!

23 likes

Heel mooi :clap::clap:

1 like

Wow dat is wel een héle mooie :heart_eyes:

Dank! Perpetual stond al langere tijd op het lijstje, dus deze kon niet blijven liggen

Poeh das een mooie idd. Valt me op dat Frederiek Konstant best mooie modellen maakt en niet de waardering krijgt die het verdiend.

Helemaal mee eens. Hier in Leeuwarden hebben we bij de juwelier een aantal mooie liggen. Lijkt op enorm kwalitatief spul.

Ook erg leuk met de dozen overigens. Bij een aantal zit er een model bootje/ auto bij.

Een “zusje” van hiervoor getoonde beauty; nu een klassieke wijzerplaat.
Ben er al een jaar of 5 heel blij mee; loopt perfect en blijft mooi, alleen het meegeleverde bandje was van mindere kwaliteit: na minder dan 2 jaar vervangen en dus niet in lijn met de prijs/kwaliteit van het horloge !

17 likes

6 likes

Het loopt hier nog niet echt storm qua berichten., ik ga daar verandering in brengen :blush: Want dit merk met een Nederlandse tint mag op HF meer gezien worden. Plaatjes volgen……

2 likes