Frederique Constant only

Ja dat past wel, kies bij voorkeur een NATO met “seatbelt” weving, dat voelt zachter aan zoals je autogordel.

Persoonlijk vind ik een dresser het mooist op leer staan.

1 like

Hij zit op een lerenbandje, even kijken hoe dat bevalt. Omdat ik zelf vaker wat casual gekleed ga, spijkerbroek/sneakers/polo/t shirt, en we richting de zomer gaan is het denk ik juist wel fraai om hem ietwat zomers/casual te maken. Wellicht bevalt het me helemaal niet maar voor de prijs van zo`n bandje is het altijd te proberen.

1 like

Een fijne Mesh (Milanese) is ook te proberen voor de zomer op een dresser.

Dat zeker! Zorg dus wel dat je een bandje van zachte seatbelt stof koopt want anders krijg je mogelijk kleine krasjes aan de achterzijde.

En bij voorkeur een Single Pass NATO dan heb je minder stof en omgevouwen flappen want dat ziet er niet uit op een dresser.

Dit vind ik ook heel fraai!

1 like

Ik heb dezelfde gekocht als Frank, dus een two piece. Dat vond ik passender.

2 likes

Heel goede keuze!

1 like

Leuk hoor een beetje banden afwisselen :smiley:

Edit : en nog 1 met de juiste tijd .

9 likes

Fc zou zelf wat moeten doen met meer kleur. Staat heel fraai. Geeft het een heel andere vibe.

1 like

Thanks :+1:t2: ik hou wel van wat kleur op mijn horlogebanden , helaas doet FC daar inderdaad heel weinig aan .

1 like

Verrassend geslaagde combinatie :ok_hand:

2 likes

Dank je , inderdaad, zo denk ik er ook over . Was eigenlijk gewoon een gok met dat bandje :grimacing:

Het is ook wel een iets sportievere FC en dan staat het verrassend goed!

1 like

Klopt .

Dank je :+1:t2:

1 like

Ben er toch wel van overtuigd dat dit horloge zich beter voelt op wat kleurige nylon banden dan op het originele leer , vooral in de zomer :sunglasses:
( xpost van WDWV)

11 likes

Hij doet me een beetje aan de Nomos Club Campus denken in deze combinatie. Een bijzondere maar heel mooie FC.
In de winter zou ik 'm op bruin vintage rally leder proberen. Suède zou ook staan denk ik. Dit horloge kan veel soorten banden aan.

1 like

Mijn 24h dial op een zalmlederen band van LIC

6 likes

Hij is binnen. Zo kwam hij aan.

Daarna ben ik aan de poets gegaan met brillen doekjes enzovoorts. De lederen band heb ik er af gehaald. Sommige zullen dit jammer vinden. Ik bewaar hem. Kan er altijd terug op. Smaak ding.

Zo is hij geworden! Tikt keurig op 28800 bhp. Netjes gepoetst en een zomersbandje er op.

Bedankt nog hier voor alle hulp bij de aanschaf. Ben er blij mee!

14 likes

Mooi hoor! Gefeliciteerd!

1 like

Ik vind het een stuk beter dan de bruine leren band :+1:t2:
Gefeliciteerd met je prachtige Frederique Constant !

1 like