verdorie, wat een mooi ding! Zo raakt mijn shortlist nooit leeg…
Hmmm, zal ik idd ook bekijken.
Mooi horloge!
Hahahaha, mijn lijst veranderd steeds.
Mooie kleur, mooie cijfers. Lijkt wel wat groot.
Diameter is 38,5mm, dus dat valt erg mee
Waar haal je die nou vandaan? Staat niet op de FC website toch?
Ik zag dit horloge op Chrono voorbij komen. Met wat googlen kom ik op een bericht van eind vorig jaar
Ok, deze is me echt helemaal ontgaan joh Mooi horloge verder. Ben wel benieuwd wat FC verder nog gaat uitbrengen dit jaar
Jazeker! Enkele maanden geleden op een FC avondje bij mijn AD. Heel mooi ding. Had van mij een beetje kleiner / slanker mogen zijn. Voor vintage inspired te zijn is het best groot.
Erg fraai!
Mijn FC Flyback Chrono. Een tijdje geleden op het forum over genomen. Ik vind het een heel mooi design, maar krijgt wat te weinig tijd aan de pols. Toch nog eens een chrono geprobeerd, maar ik heb er weinig mee.
Op Kodak Tri-X gefotografeerd.
Ik lonk al even naar de blauwe dial. Wat is jouw polsmaat? Ik twijfel namelijk of de Caree niet te klein is voor mijn 19,2 cm pols
Ik heb zojuist even het meetlint erbij gepakt, ik kom bij mij uit op ongeveer 19,5. Wellicht moet er dan nog een vinger tussen om het horloge comfortabel te dragen maar zonder de vinger zit ik op ongeveer 19,5.
Ik ben zelf ook eerst gaan passen met dit horloge bij de juwelier omdat ik ook met dit horloge twijfelde over de maat. Foto’s online kunnen nogal een vertekend beeld geven vind ik, mijn advies zou dan ook zijn om tocht even ergens te gaan passen. Bij de Bijenkorf hebben ze normaal gesproken ook Frederique Constant en natuurlijk bij verschillende juweliers.
Verder ben ik erg tevreden met het horloge tot nu toe, moet hem nog wel wat vaker dragen eigenlijk, ik heb deze sinds afgelopen december.
Alvast succes!
Wat is er met die 12 aan de hand, zeg
Dat is de Worldtimer Amsterdam editie toch? Die uit de podcast Tof om te zien dat deze nog in de collectie zit!
Correct en tevens juist!
Ja een hele vette samenwerking en een complicatie die ik verder niet heb in de collectie.