Nooit gezien. Het blijft wennen, een 24 uurs uurwerk. We zijn van kinds af aan gewend een 12 uurs analoog uurwerk snel af te lezen. Vostok maakt diverse 24h horloges.
Volgens mij is dit een standaard 12-uur indeling met een 24-uurs indeling voor de gmt?
Deze NA heb ik al een paar weken binnen, maar nog niet aan gedacht om hier te posten. Beter laat dan nooit dan maar.
De Business Timer Classics met moonphase en weekpointer. Ik had ooit de vorige versie met witte plaat en romeinse cijfers. Ik miste dat horloge en tijdens de zoektocht naar een nieuwe kwam ik deze nieuwere versie tegen. Vind ik nog mooier eerlijk gezegd, dus 'in love!'
Foto aan de pols komt nog.
Alsnog gefeliciteerd met deze schitterende NA
Dankjewel!
Prachtig aanwinst hoor gefeliciteerd!
Dankje Frank!
Mooi horloge! Dat met die weekpointer is ook wel gaaf (en handig)
Dankjewel!
Nee, kijk maar naar de stand van de wijzers. Dit is een echt 24u horloge, zonder GMT wijzer.
A la Vostok…
Mooi horloge, mooie foto en vooral mooie fijne korrel voor een Tri-X. Welk negatiefformaat heb je? Zelf ontwikkeld? (Het is wel off topic, maar door je foto + toelichting opende zich een sluis aan herinneringen. In een heel ver verleden ben ik semi-professioneel fotograaf geweest en heb ik veel met Tri-X gewerkt, vandaar mijn nieuwsgierigheid).
Dat ziet er smakelijk uit
Gefeliciteerd Henri
Merci!
Off-topic voor @Lerobert51 :
Meer info over de foto
- Film: 6x6 middenformaat
- Camera: Rollei 6003
- Lens: 120mm Macro met tussenringen
- Instellingen: F5.6 en 1/500ste geloof ik. Felle zon, maar wat lichtverlies door tussenringen. 1 stop overbelicht en na scannen wat contrast gegeven.
- Zelf ontwikkeld met Kodak X-Tol en gescand.
- Ik heb een Instagram account met uitsluitend analoge foto’s van horloges
Ja, je hebt helemaal gelijk. Ik zag de “staart” van de secondewijzer aan voor een korte GMT wijzer