Frederique Constant only

11 likes

Echt een mooie, heb net zelf een Worldtimer aangeschaft en ben sindsdien helemaal op dat klokje verliefd geraakt. Ben ook bang dat het een nieuwe -ietwat dure- hobby heeft aangezwengeld. Zodoende ben ik op dit forum terecht gekomen. Het eerste wat ik ging doen was even kijken wat er van FC gepost werd haha :slight_smile:

1 like

Hele mooie uitvoering dit :ok_hand:t2:

1 like

Zeker! Ik vind de blauwe trouwens ook heel gaaf :wink: :ok_hand:

1 like

Ik heb ze beide omgehad en mijn voorkeur ging toch naar wit, blauw is wel wat sportiever :grimacing:

11 likes

Ik heb uiteindelijk ook voor wit gekozen omdat die wat neutraler is, maar ik vind de blauwe nog steeds prachtig hoor, liefst in goud eigenlijk maar die hebben ze helaas niet :man_shrugging:

Hij lijkt met wat groot/grof om je pols, maar misschien ligt dat aan de foto?

Zou persoonlijk bij zo’n type horloge het liefst wat kleiner t.o.v. de pols hebben

1 like

8 likes

Daar heb je ook weer gelijk in alleen zo is het nog wel iets sportiever…

1 like

Even het FC topic levend houden :wink: Fijne dag verder HF! :+1::+1:

11 likes

Genieten

16 likes

Ik heb dit merk op het oog met in het bijzonder een Worldtimer.

Andere die ik leuk zijn Ietwat te klein, ik wil min 41-42 mm.

Zou ook graag een moonphase willen

1 like

Iemand ervaringen met de Worldtimer?

Eh, ik mag echt meedoen hier. Wat een beauty, deze ook ik niet weerstaan. :see_no_evil:

Erg aangenaam verrast. Ik was bang dat deze wat klein op mijn polsen zou zijn. Maar dat zeker niet én dat het een goudkleurige versie is die net uit is…

Tsja… :heart_eyes:

34 likes

Staat goed! :+1: gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! :+1:

1 like

Prachtige NA :heart_eyes:
Je bent lekker bezig met de hobby Jaco

1 like

Heel mooi horloge!

1 like

Frederique Constant X Roblox

6 likes

Tweemaal een nieuwe Carree, nu met Moonfase. Ik vind ze geslaagd en jullie?

14 likes

Ik ook! Vooral de witte in dit geval, meer contrast met de maanfase donkerblauwe achtergrond.

1 like