Frederique Constant Runabout GMT

Ik heb even je voorgaande post gelezen om te weten wie je bent, leeftijd etc.
Trouwens je bent mooi op het gemak aan het kijken (de jacht is vaak net zo mooi, zo niet mooier dan de vangst).
Je begon met een budget van 500 / 1000. Nu 1500.
De FC die @Marco1hierboven laat zien vind ik persoonlijk een stuk mooier dan die jezelf hebt gezien bij de lokale juwelier.
Daarnaast zou je ook eens kunnen denken over 2 horloges?
Eza watches maken bijvoorbeeld mooie horloges die (vind ik) goed passen bij hetgeen wat jij omschrijft.
Dan ben je voor de helft van het geld klaar.
Wil je toch alles ineens uitgeven misschien houd je ook van de Radio stijl?
Volgens mij hier op het forum niet het meest geliefd maar ik vind dat eigentijdse en eigenwijze ontwerpers met mooie materialen. In ieder geval geen 13 in dozijn.

1 like

Nou, dan koop je hem daar.

En doe dan 500 pietermannen bij de juwelier in de bus.
Een schoon geweten is onbetaalbaar :grin:

Rado

Ik vind deze wel iets hebben. Mooie wijzerplaat. Zet er eens een zwarte croco op… gaat wauw zijn.

Denk dat de rado niet helemaal mijn stijl is, maar dat dacht ik van veel horloges tot ik ze in het echt om me pols heb, dus ga zeker ook niks online kopen zonder dat ik het eerst in het echt gezien heb.

En ja… qua budget, ik wil me niet echt vasthouden aan een bepaalde maximum, natuurlijk in zekere zin wel, maar ik wil vooral kijken naar wat ik mooi vind en daarna pas het prijskaartje erbij halen, als ik dan iets meer moet betalen doe ik dat veel liever dan dat ik een horloge koop omdat het precies in mijn oorspronkelijke budget past.

En inderdaad ik geniet er al erg van om naar verschillende dingen te kijken en heb absoluut geen haast :smile:

1 like