Wat vinden jullie van deze frederique constant smartwatch misschien dat ik een koop hou wel van technische snufjes.
Prachtig horloge…alleen vraag ik me af of je de functies gaat gebruiken.
Veel plezier…
Ja weet het niet precies hij maakt je in de morgen wakker. maar ik wordt altijd uit mezelf wakker zonder wekker.
Haha maar blijft staan dat het een mooi horloge is…
Moet je ergens op tijd aanwezig zijn, of maakt het niet uit hoe laat je wakker wordt.
Essentieel verschil imho.
Zes uur op om zeven uur op mijn werk te zijn.
Bijna hetzelfde als ik dus.
Ik word ook alijd voor de wekker wakker.
Altijd jammer dat zo’n horloge en ook andere merken contact moet maken met een smartphone anders heb je er niet zoveel aan.
Op mijn leeftijd word ik twee keer voor de wekker wakker om naar de WC te gaan.
Ook dat herken ik, ben volgens mij nog wat ouder dan jij,
tja best een mooi horloge , maarja een smart watch ik weet het niet hoor ik heb het er niet zo op
Dat is een hele mooie klok. Maar is die met 42mm niet wat klein voor jou Hennie?
Ik zie ook niet zo snel het nut van deze functies. Die zitten (ook) al op je telefoon. Net als de tijd, ik weet het…
Hij is wel mooi weet nog niet of ik hem wel koop. Volgens Frederique Constant komen er in de toekomst nog meer van zulke horloges met nog meer functies, dit is nog maar het begin. En te klein voor mij zie ook nu pas dat hij 42 mm is niet op gelet. Doe horloges toch nooit om dus maakt niet uit hoe groot hij is ja ja is een afwijking van mij ik weet het…
Tijd voor een smart-pocket-watch dan?
Je bedoelt een telefoon
Geen horloge nodig en geen wekker nodig dus.
Zou ik lekker een platenspeler kopen van het geld dat je overhoudt.
2x maar? …
6110?
Handig voor als je reist en altijd de juiste tijd wilt hebben. De sync met je smartphone is erg handig.
De andere snufjes vind ik geinig, maar niet onwijs nuttig. Zo zou ik n dergelijk horloge ook niet dragen tijdens het sporten voor z’n fitness functies.