Van de week een nieuwe Frederique Constant Maxime Heart Beat Moon Date gekocht.
Deze klok gekocht omdat ik deze graag op de zon-feestdagen en bedrijfmetings wil dragen. Ik vind dat deze klok een mooie zakelijke en sjieke uitstraling heeft.
Hij zit lekker en vooral de details vind ik bijzonder mooi. Zelfs het FC logo op de vouwsluiting is mooi.
eerst even een foto van de FC website. de echte wristshots komen zsm.
Ik heb via de zoek functie gezocht naar dit merk. Het schetst mijn verbazing dat er geen enkele melding naar voren komt. Heeft iemand hier een klok van dit merk.
heb je de zoekopdracht wel aangepast naar alle data? en niet alleen zoeken over de afgelopen 30 dagen?
FC heeft mooie horloge’s tegen een scherpe prijs. Ik dacht dat het Nederlands is. Ik meen mij te herinneren dat Coenraad ook een Frederique Constant heeft.
heb je de zoekopdracht wel aangepast naar alle
data? en niet alleen zoeken over de afgelopen 30
dagen?
FC heeft mooie horloge’s tegen een scherpe prijs.
Ik dacht dat het Nederlands is. Ik meen mij te
herinneren dat Coenraad ook een Frederique
Constant heeft.
Gr. Mark
Inderdaad!!
Mijn beste,
Proficiat met je fraaie aanwinst.
Behoudens het zichtvenster (vind ik nooit zo mooi) is dit een bijzonder elegant horloge.
Met name de wijzerplaat met de Romeinse uurindexen geven deze Frederique Constant een klassieke uitstraling met modern vizier!!
Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit charmerende horloge.
Overigens komt dit Zwitserse merk, met Nederlandse roots, hier maar zelden voorbij op het forum.
Dus toen er een ter verkoop kwam, hoefde ik niet lang na te denken!!
Mooi horloge, handig die uitsparing in de leren band om de pushpins te verwijderen, is over nagedacht, ik hoop dat je veel plezier aan dit horloge beleeft.
Proficiat met je chique aanwinst! FC maakt idd mooie horloges voor een schappelijke prijs. Vroeger verkocht de horlogerie bij mij om de hoek Maurice Lacroix. Die maakten ook nette horloges voor een leuke prijs. Dat laatste is de laatste jaren behoorlijk veranderd. Nu is ie met succes overgestapt op FC.
Zat zelf ook te twijfelen over een heartbeat, maar vind het uiteindelijk bij de Carree de wijzerplaat te veel verstoren en ben voor deze gegaan:
Met de transparante achterkant kan ik dan toch van 't uurwerkje genieten.
Vind 't een chique klok met een klassieke uitstraling. In de zomer staat ie met z’n bruine band ook erg mooi. Van z’n geel-gouden broertje.
Vind persoonlijk dat rose goud er erg mooi uitziet met z’n warme kleur, alleen jammer dat er zo weinig rose gouden accesoires zijn (riem, manchetknopen, pennen, etc.).
Lowlander Schreef:
Mooi horloge, handig die uitsparing in de leren
band om de pushpins te verwijderen, is over
nagedacht
Zeker, ik zit met de mijne soms best te klooien. Zo een uitsparing lijkt me geweldig!
Inmiddels 289 resultaten als je zoekt op Frederique Constant (alle data)
Ik vind het een erg sympathiek merk, de prijsstelling is eerlijk en de horloges zijn nooit te wild geworden (daar hebben ze Alpina voor gekocht :D), Ik heb dezelfde als Coenraad maar dan in staal.
Zie voor meer informatie en nieuws over het merk: http://www.horloge.info/Frederique-Constant/