Frederique Constant

Een algemene vraag: Heeft iemand ervaring met horloges van Frederique Constant. Ik probeer al enkele weken duidelijkheid over een horloge (Business Timer) van dit merk te krijgen, via diverse juweliers, maar dit gaat heel moeizaam. Weet iemand of er soms problemen bij Frederique Constant zijn, waardoor geen enkele juwelier moeite lijkt te willen nemen om een horloge van dit merk te verkopen??

Artikel over FC in de nieuwe Elsevier…

bijenkorf amsterdam , diamond center amsterdam, verkopen beide FC

Tientallen juweliers in het hele land verkopen FC…

ik wou net zeggen, zo’n beetje op elke straathoek te koop :wink:

Hartelijk dank voor alle info over verkooppunten; dat was echter niet het probleem: ik heb wel enkele verkooppunten (Maastricht) gevonden, maar als ik dan om advies vraag lijkt de service eerst goed, maar daarna… alsof ze het me gewoon niet willen verkopen. Ook al navraag gedaan bij de distributeur zelf, maar die loopt ook niet echt een stapje extra. De vraag is namelijk of het mogelijk, maar vooral ook esthetisch kan om een stalen Business Timer (glanzende kast) te combineren met een matte stalen band. Deze combinatie staat niet in de boeken, maar lijkt wel te passen… Bij navraag om een exemplaar op zicht te krijgen gebeurt vervolgens niets…?

Misschien toch nog eens bij de Bijenkorf proberen, maar om nou zo’n horloge bij de Bijenkorf te kopen(??)

Ruben,

dit lijkt mij gewoon een kwestie van een willekeurige juwelier opzoeken, bandje verwisselen en klaar. Of snap ik het niet helemaal? :slight_smile: