Ik ben op zoek naar een nieuw horloge. Ben een beetje een verzamelaar en geef dus niet ongelimiteerd geld uit voor één horloge. Deze keer wil ik wel gaan voor een Zwitser. Eigenlijk ben ik een beetje gevallen voor een automaat van Frederique Constant (ook een beetje vanwege de Nederlandse achtergrond). Ik lees alleen heel weinig over dit merk op dit forum. Mag ik toch om meningen vragen ?
Mag ik vragen welke horloge(merken) je zoal in je verzameling hebt?
Graag met foto’s natuurlijk, zijn de meesten wel dol op. 
Zelf vind ik Frederique Constant mooie horloge’s maken, gister in DH nog de nieuwste modellen gezien, zagen er goed uit. Kwa afwerking, kwaliteit e.d. kan ik je niet verder helpen, heb er zelf geen een. Wel weet ik dat ik voor het geld van een FC liever iets anders koop, ik geloof dat de goedkoopste mechanische zo om en nabij de 500 moet kosten. Voor dat geld heb ik zelf persoonlijk liever wat anders (misschien is dit ook de reden dat je het weinig ziet op het forum).
Oh trouwens, dit forum komt ook ieder jaar met een eigen Forumlimited en nu is Frederique Constant kandidaat hiervoor. Misschien dat dit interessant voor je is om aan mee te doen.
Doe eens een zoekfunctie. Een tijdje geleden is FC een paar keer voorbijgekomen en inderdaad ook kandidaat voor de Ltd.