fredpanarai1

Ferry heeft er al uitgebreid verslag van uitgebracht in een NA topic, maar fijne deal met veel gastvrijheid gedaan met Ferry. Dank en geniet er nog vele mooie gezonde jaren van! Fijne man, fijne deal: gewoon zoals het hoort!

1 like

Onlangs zaken gedaan met Ferry. Hij en Assie kwamen langs, we hebben gezellig zitten keuvelen, en het was mij een plezier en een genoegen. De goede man is uiteraard stipt en correct, maar bovenal bijzonder plezant! Ik hoop tot ziens, @fredpanarai1 , en uiteraard ook @Assie62 .

Dit was erg leuk. :+1: Voor wat het waard is: Deadpool en Wolverine was leuk. Aanrader, als je schunnige humor en over de top onzin actie leuk vindt. :slight_smile:

4 likes

Enige tijd geleden alweer een :watch: verkocht aan Ferry @fredpanarai1 maar zag dat er geen ervaring gedeeld was.
Alles naar tevredenheid, prettige communicatie, gezellig en leuke gesprekken (@Assie62 was ook mee). Voor herhaling vatbaar. Veel draagplezier Ferry.

1 like

Een mooie vintage Omega verkocht aan @fredpanarai1. Zeer goede communicatie en snelle reactie’s! De deal is zeer aangenaam verlopen.

1 like

Ontzettend leuke middag gehad! :sunglasses:

Ben namelijk op bezoek geweest bij Ferry (@fredpanarai1) en Astrid (@assie62).

Ik heb ā€˜even’ een horloge, wat Ferry van mij heeft overgenomen, gebracht. Omdat het kan. We hebben lekker zitten kletsen over alles wat HF ons brengt, onder het genot van een frisje, terwijl ik de band op maat heb gemaakt. De deal die tot dit prettige bezoekje heeft geleid was vlot, leuk en voelde alweer helemaal vertrouwd. Zoals ik eerder ook al ervaren heb bij Ferry. Aanrader!

Ferry, veel plezier met je nieuwe aanwinst en Astrid bedankt je wel voor de gastvrijheid! :pray:

Wederom een ervaring van vijf sterren uit vijf!
:star::star::star::star::star:

2 likes