fredpanarai1

Ferry kwam mijn Tissot Tradition GMT tegen in een zoektocht naar een goedkope GMT en benaderde mij met een pb.

Ik had bij aanschaf van de Longines Legend Diver en de MeisterSinger Primatic al aangegeven dat ik meerdere horloges zou verkopen.

De Tissot mocht weg en we kwamen al gauw tot een deal.

Snelle betaling, nauw en vriendelijk contact is waar Ferry voor staat. :ok_hand:

Ferry bedankt voor de deal, het gekeuvel over horloges en de prima afhandeling.

Veel plezier met de Tissot en mss tot een volgende deal!

1 like

Horloge verkocht aan Ferry. Na prijs afspreken snel betaald, op verzoek band afgesteld was voor mij geen probleem. Prettig communicatie wederzijds. Voor herhaling vatbaar om met Ferry zaken mee te doen. :+1:

1 like

Hier de eerste die via het forum een horloge van Ferry gekocht heeft.
Hele prettige ervaring mag ik wel zeggen.
Splinternieuw horloge overgenomen voor de 555 actie voor Turkije en Syrië.
Beschikbaar gesteld door Ferry, meteen superverpakt opgestuurd en ook nog de verzendkosten voor zijn rekening genomen.
@fredpanarai1 je bent een kanjer.

3 likes

Vandaag de Rolex sleutelhanger binnen gekregen, op de veiling voor Giro 555 voor de slachtoffers van de aardbevingen in Turkije en Syrië gekocht. Super dat @fredpanarai1 deze hiervoor beschikbaar heeft gesteld, prettige communicatie en afhandeling! Mooi verpakt en snel verzonden door zijn personeel :crazy_face: Kortom een aanrader!

3 likes

Net een mooie Brunmontagne verkocht aan Fred. Super leuke communicatie en zeer snelle betaling en transactie.
Zeer aan te bevelen om zaken mee te doen.
Wens je hierbij veel draagplezier en tot een volgende transactie. :+1:

2 likes

Van de week mijn skx007 verkocht aan en langsgebracht bij @fredpanarai1 en dit was zeker niet onze eerste transactie. Het was weer als vanouds gezellig en veel later dan ik gepland had vertrok ik weer huiswaarts. Fred, veel plezier ervan en tot de volgende keer!

2 likes

@fredpanarai1 had nog een leuke floppy camera voor mij. Mocht ik hebben. Voor niks. Dus heeft ie van mij een leuk horloge gekregen. Ging allemaal lekker vlot. Hij blij, ik blij :slight_smile:

2 likes

Vandaag gaat @fredpanarai1 zijn 4e horloge van mij ontvangen. Zoals altijd een leuk contact vooraf en deal snel gemaakt.
Ferry, wederom bedankt en draag hem in goede gezondheid

2 likes

Een paar Russen verkocht aan vriend en gewaardeerd forumlid @fredpanarai1. Communicatie verliep, zoals altijd met Ferry, gezellig eb gemakkelijk. Betaling ging vlot. Ik babbel veel met Ferry, maar 'zaken’doen met hem is ook prettig. Aanrader dus.
Veel plezier met de Russen, Ferry!

2 likes

Ik heb een Raketa verkocht aan vriend en inspirator @fredpanarai1. De deal verliep soepel en prettig als altijd. Bedankt, Ferry!

1 like

Brunmontagne verkocht aan @fredpanarai1 prettige communicatie en vlotte betaling :+1:t2:

1 like

Mijn Tsuki-Yomi is vandaag bij Ferry (@fredpanarai1) op de deurmat gevallen. Toen ik 'm twee dagen terug te koop zette was Ferry er snel bij. Er moest volgens mij nog wel even ‘toestemming’ gevraagd worden aan @Assie62, maar zij kneep een oogje dicht en aldus kan Ferry met iets nieuws om de pols beginnen aan zijn Citizenweek. Hoe leuk is dat! :star_struck:

De deal was snel gemaakt, het geld stond sneller dan het licht op mijn bankrekening en met Ferry is het niet alleen gezellig, hij toont zich ook een meer dan betrouwbare koper. Dat zal bij verkoop niet anders zijn, ik zou hem dan ook blind vertrouwen! Vijf sterren.

:star::star::star::star::star:

Dank je wel Ferry en veel plezier met je nieuwe aanwinst en @Assie62, dank je wel voor de goedkeuring.

PS Vergeet de zomertijd niet, oh wacht … dat gaat met de Tsuki-Yomi helemaal vanzelf. :sunglasses:

4 likes

Ferry kwam (op afspraak), zag en kocht. Mijn (eigenlijk enige volgens mij) klatser (volgens hem). Na te hebben uitgelegd hoe je hem moet opwinden en blijven schudden (voor het gebruik) konden we fijn over froegâh praten, over…tuurlijk DeHâch. Altijd leuk, oud stadgenoten. Oh, en welke klatser (volgens hem) dat was: dat gaat hij binnenkort openbaren (volgens hem). Borrel met nootjes en kaasplankje erbij?
Tenslotte: met hém kun je een afspraak maken! Plezier met/van je aanwinst Ferry.

1 like

Onlangs horloge aan Ferry verkocht.
Transactie-communicatie was top.:+1:
Veel plezier met de aanwinst!

1 like