Fritzer

Vandaag het genoegen gehad kennis te maken met Freek. Sympathiek vers forumlid, waarmee je vlot communiceert en die zijn afspraken nakomt.
Kortom; een aanrader​:+1::+1:
Veel plezier met de Longines @Fritzer!

1 like

Fraaie vintage verkocht aan @Fritzer, vriendelijke en vlotte communicatie en nette bieder, al met al dus een betrouwbare koper en dus een positieve ervaring met de koper!

1 like

Met @Fritzer als koper ook een goeie ervaring. Plus 1 voor Freek weer.

1 like

Mijn Seiko SKX007 verkocht aan @Fritzer
Aanrader om zaken mee te doen :slight_smile:

Veel plezier met de SKX Freek! :wink:

1 like

Maandag heb ik bij mij thuis afgesproken met @Fritzer voor de overdracht van de Marvin ‘Flying Dutchman’. Het was een prettige deal waarbij we nog even over de gezamenlijke hobby hebben gepraat. Aanrader!

1 like

Onlangs wat gekocht van @fritzer.
Prettige communicatie, snelle deal en zo mogelijk nog sneller verzonden.
Dikke prima en aanrader voor een volgende deal!!

1 like

paar horlogebanden gekocht van @Fritzer , alles keurig verzorgd, tip top !

1 like

Mooi bandje overgenomen van @Fritzer, snelle en vriendelijke communicatie, snel verzonden, bandje was zelf ook netjes ingepakt. Top!

1 like

Correcte en snelle afhandeling met update en feedback betreffende de verzending van de horloges.
Aan te bevelen

1 like

Ik heb Fritzer zijn Marvin overgenomen.
Ontzettend prettig met elkaar kunnen schakelen.
Het horloge is meer dan bomb-proof verpakt, en werd meteen na ontvangst van mijn betaling verstuurd.
Het horloge voldeed volledig aan het door Fritzer geschetste beeld.
Kortom, aanrader!

2 likes

Skx overgenomen van @Fritzer

Zeker aan te raden, leuke communicatie en jammer dat we de personal meet hebben misgelopen.

+1 voor mij

Vandaag een Seamaster Cosmic overgenomen van @Fritzer. Het was een zeer plezierige ontmoeting waarbij we op een relaxte manier tot overeenstemming zijn gekomen . Natuurlijk ook nog wat gekletst over horloges, we zijn beiden Omega-fan, en ons werk (we werken in dezelfde sector).

Nogmaals bedankt Freek!

Onlangs verkocht ik een mooie Cyma aan @fritzer. Dat was een zeer prettige ervaring. Aanrader dus!

1 like

Toffe Bulova accutron overgenomen van @Fritzer . Was een prettige ervaring. Horloge voldeed aan alle verwachtingen en lekker vlot afgehandeld. Thanks

Een band verkocht aan @Fritzer , communicatie verliep vlot en alles snel geregeld.
Aanrader :+1:

Onlangs een Tidéna van @Fritzer overgenomen. Het horloge was beter dan verwacht, en ik moet zeggen, dat ik niet anders dan tevreden kan zijn over deze koop. De communicatie was erg prettig, en de verder afwikkeling ook. Echt boven verwachting.

UG aan @Fritzer verkocht. Positief verlopen. Gewoon betrouwbaar zaken doen :slight_smile:

Vanmiddag voor de 2e keer een horloge overgenomen van @Fritzer, was wederom een aangename ontmoeting en een soepele transactie. Met Freek is het prima zaken doen!

Vandaag een horloge van @Fritzer per aangetekende post ontvangen. Heel tevreden over de communicatie, snelle verzending en natuurlijk het horloge :heart_eyes:
Hij krijgt van mij een welgemeende :+1:

1 like

Leuke ruildeal gemaakt met Freek @Fritzer, erg gezellig gebabbeld en uiteindelijk alles was zoals omschreven, dus :star::star::star::star::star:

1 like