Met een incoming Navitimer een passend boek van @anon51488064EVHF gekocht. Duidelijke communicatie en netjes verzonden. Thanks Leon
Van @anon51488064EVHF een schitterend horloge ter ruil in ontvangst mogen nemen. Duidelijke communicatie en een goed gesprek op de dag zelf. Een echte liefhebber!
Uitstekende en gezellige deal met @anon51488064EVHF vandaag. Absoluut een aanrader om zaken mee te doen!
Van @anon51488064EVHF vandaag een aankoop ontvangen. Perfect gelopen, snelle reactie, goede verpakking. Top!
Bedankt
Ik heb een bandje van @anon51488064EVHF overgenomen. Goed verpakt en snel verzonden. bedankt!
Deze week heb ik een prachtige Glashütte reisdoos overgenomen van @anon51488064EVHF. Vlotte communicatie, heldere afspraken en snelle verzending. Nogmaals dank voor de vlotte deal, Leon!
Vandaag een super fijne meet gehad met @anon51488064EVHF, tussen alle hectiek en drukte door hebben we met prachtige sneeuw op de achtergrond een fijne deal kunnen maken en wat past er beter bij sneeuw dan mijn nieuwe snowflake! Helemaal niks dus
Naast het horloge hebben we wat leuke extra’s gedeeld, een naar mijn zin te korte meeting maar heel fijne ervaring!
Topper
Vandaag een deal gedaan met @anon51488064EVHF. Blij met het horloge en leuke vent. Communicatie goed, afspraken goed, foto’s goed!
Vandaag gezellig onder het genot van een heerlijke Limburgse vlaai een super deal gedaan met @fredosreturn.
Los van de deal ook super gezellig zitten praten en een hoop opgestoken over de horlogerie en de hobby.
Bedankt nogmaals