Deze week een mooie Explorer II overgenomen van @anon51488064EVHF. Alles was naar wens en vlot afgehandeld. Betrouwbare liefhebber die ik van harte kan aanbevelen!
Het genoegen is wederzijds. Zeer snelle (blinde) betaling door @Cosmograf , waarmee vertrouwen het sleutelwoord is…heel veel draagplezier gewenst!
Leuke ontmoeting met @anon51488064EVHF bij het veilige MVV-stadion !
Horloge op een heel prettige manier gekocht waarvoor dank!!!
Alles beter dan Roda stadion of zaten jullie bij McDonald’s
volgende keer lekker erbij komen zitten, hebben we limburgs onderonsje:joy:
Ik heb een leuke ervaring gehad met @charlesb52 ik hoop dat je met je meistersinger kunt genieten van Slow-time…
Leuke transactie net afgerond met @anon51488064EVHF Leon, -helaas te kort- maar krachtig. Gaan we vast nog een keer dunnetjes overdoen. Dank voor alles Leon!
Ineens werd de Omega GSOTM opnieuw aangeboden en ondanks mijn voornemen om een pauze in te lassen, stond ik weer in vuur en vlam.
Menigeen op dit mooie forum heeft al aan den lijve ondervonden wat dat betekend en met nogmaals hartelijke dank aan @anon51488064EVHF, mochten we hem meteen ophalen. Sterker nog, er werd al buiten gewacht met geschuimde melk voor cappuccino.
Geweldige ervaring en een geweldig horloge, wat mij betreft anytime again, ehhh maar dan gewoon overdag hoor…
Deze week een prettige deal gedaan met @anon51488064EVHF Horloge overgedragen onder het genot van wat gezellige horloge klets en wat bakkies koffie.
Vijf uit vijf
Leuke Rolex goodie gekocht van @anon51488064EVHF
Zeer zeker aan te bevelen. Prettig in omgang en zeer vlot verzonden dankjewel! Ook 5 sterren van mij
Goede ervaring met @anon51488064EVHF deze middag!
Leuk om het gezicht achter de naam te ontmoeten en ik heb er een mooi horloge aan over gehouden! Gezellig even horloge enthousiastelingen onder elkaar.
Horloge overgenomen van @anon51488064EVHF. Prettige communicatie en vlotte afhandeling! Thanks!
Bijzonder prettige ervaring met @anon51488064EVHF! Vandaag afgesproken in Maastricht en onder het genot van een lekker stuk vlaai de transactie gedaan. Zelfs nog een presentje gekregen. Hoop Leon vaker te treffen!
Weer een erg leuk contact opgedaan door het forum! Een set verenwinders gekocht, precies zoals we hadden afgesproken, echter met nog een presentje erbij.
@anon51488064EVHF is een vriendelijke kerel met een duidelijke passie voor onze gedeelde tik. Hoop hem nogmaals te ontmoeten, het liefst met een goede bak koffie en wat meer tijd.
Veel plezier bij watch and wonders .
Zojuist een heel mooi horloge overgenomen van @anon51488064EVHF , prettig zaken doen, leuke man met hart voor de hobby, een echte aanrader!!!
Leuke boek overgenomen van @anon51488064EVHF.
Snelle communicatie en verzending. Een aanrader om zaken mee te doen!
@anon51488064EVHF heeft van mij een 3-tal bandjes overgenomen. Erg prettige communicatie en vlotte overboeking via Tikkie. Tevens een ontvangstbevestiging. Kortom aanrader en via deze weg nogmaals veel plezier van de bandjes!
Van @anon51488064EVHF een gereedschapsset over genomen. Leuke en duidelijke communicatie. De gereedschapsset wat prima verpakt en nog een leuk cadeautje erbij.
Ook nog even gezellig zitten appen over het cadeautje.
Dank je wel Leon.
Van @anon51488064EVHF een Grand Seiko Blue alligator strap overgenomen uitstekende communicatie en een leuk gesprek, heerlijke dag in zuid limburg!