Ik hoop op een mooie doorstart. Het merk heeft een lange historie. Maar de naam associeer ik eerder met een medicijn dan een horlogemerk. Maar het kan aan mij liggen.
Whut?
Vastzittende hoest? Neem Fromanteel.
Dan ben je nog buitengewoon vriendelijk. Ik dacht aan jeuk op een ongebruikelijke plek.
Jeuk aan je raamkozijn?
You must be Jokingā¦
Als klokkenmakers misschien - maar dat was een ander bedrijf en andere familie.
Zeg ik op Adelijke titel die ooit is afgepakt ![]()
Het klokkenspel
Gemiste kans trouwensā¦
Die onderzeeƫr dienst was prachtig geweest met een rode kleine seconde wijzer op 6 ![]()
The Fromanteel FP111 is a water velocity instrument with a range of 0.3ā19.9 feet per second, accuracy of 0.1 FPS, and true digital running average updated once per second; it features a protected turbo-prop propeller sensor, 3.7ā6 ft telescoping handle, LCD display, and records up to 30 data sets.
UWOTM8?
FP111 staat voor flipper 111 jarig jubileum Onderzeedienst, De āFlipperā is het felbegeerde insigne van de Onderzeedienst. In 2015 is het 50 jaar geleden dat het insigne - 2 dolfijnen voor het profiel van een onderzeeboot - voor het eerst werd uitgereikt. Het symbool voor professionaliteit, kennis, vaardigheden en ervaring is voor de dragers bijzonder waardevol.
Meer info >> Flipper viert verjaardag | 03 | Alle Hens