Fromanteel maakt Glycine hommage?

Dat denken wij ook. En ik zeg wij, omdat het namens heel HF is. Dan hoeft de rest niet meer te reageren. Dat scheelt.

30 likes

Nee hoor, je hebt helemaal gelijk. Als twee druppels water…

2 likes

Geel is de kleur van Fromanteel. Logisch dat ze dit zouden verwerken in een diver…

:cry:

Aanbevelingen op Facebook :grimacing:

4 likes

Ligt inderdaad helemaal aan jou.

1 like

Heb je dit topic gemist @Chillekasper? Zoals duidelijk in het MAN MAN artikel te lezen is, gaat het om een ‘unieke klok’, dus niet om een homage.

1 like

Ik zie toch echt twee heel verschillende horloges.

De Glycine ziet er uit als een luxe Zwitserse duiker met een frivool tintje in de secondewijzer.

De Fromanteel ziet eruit als een bak stront :grin:

3 likes

Ze hebben inderdaad allebei een gele secondewijzer.

2 likes

Hmmm. Ik vind hem, afgezien van het prijskaartje, best mooi :thinking:

2 likes

Niks mis mee, gewoon een zwarte duiker zoals de rest (kijk nu niet naar prijs of merk).

2 likes

Praat voor je zelf.

1 like

Of te wel in nette woorden.

Er zijn zeker overeenkomsten en ik snap de vergelijking.
Echter wanneer je goed kijkt zijn er wel degelijk meer afwijkende dan overeenkomende punten.
En om hierin nou te spreken van een hommage zegt ik: zeker niet.

2 likes

Jezelf.

Groet,
De Nederlandse taal.

5 likes

Ze hebben beiden wijzers, een zwarte wijzerplaat en bezel, een kroon, datum, een kast en een band…maar verder lijken ze niet echt op elkaar :wink:

@Schoen wat vinden we hiervan?

2 likes

Vind 'm er totaal niet op lijken. Eigenlijk is de Fromanteel beter, want geen rare pseudo-mercedes-wijzer en een veel rustiger wijzerplaat.

1 like

@Chillekasper ik vind het vooral grappig dat jij als persoonlijke ambassadeur van een bepaald merk met dit topic komt. :sunglasses:

Maar ik denk dat ik het snap… hommage is juist wat een horloge interessant maakt.

Ja. Dit is zeker een kanshebber! :+1:

1 like

Ik wordt op mijn social doodgegooid met dat horloge.:see_no_evil:

Het is overigens niet zo dat ik totaal geen interesse heb in andere merken. Ik kijk heus wel eens naar andere horloges. Voor de lol loop ik ook weleens een dealer binnen om wat dingen te passen. :wink:

1 like

Die algoritmes zijn slim hé!

1 like

Beste Schoen.

Wil je alstublieft NOOIT meer namens mij reageren op een topic zonder dat eerst met mij te overleggen?

Ben je nou helemaal van de pot gerukt.

Groetjes

Brodie

2 likes