Het Nederlandse Fromanteel maakt indruk met een exclusief duikhorloge 🙄

Wat vinden we hiervan? Ik ken het merk eigenlijk niet maar zie het heel vaak langskomen op de sociale media.

2 likes

Leest als een (voor mij althans overduidelijk) gesponsord artikel. Voor de specs vind ik hem niet goedkoop.

10 likes

Ik vind dit een beetje een spamtopic.

9 likes

Is het ook gewoon.

4 likes

Beetje TH gevoel krijg ik… verder niet spannend…

2 likes

Man Man wat een geld voor dat horloge.
Als ze dat vragen moeten ze meer hun best doen beter horloge maken.

3 likes

Haha ja dat druipt er inderdaad vanaf…

2 likes

Wat een werkelijk totaal onzinnig artikel. Alsof ik de folder van een automerk zit te lezen🤪

2 likes

Ik krijg spontaan jeuk aan m’n achterste :frowning:

3 likes

afbeelding

4 likes

Manman mijd ik sowieso. Clickbait titels, gesponsorde content, slecht geschreven, mega oppervlakkig.

3 likes

Het normale prijskaartje van de Pendulum Night Dive zal een bedrag van €1.199,- showen. Maar wanneer jij er vroeg bij bent, kan je dit unieke horloge aanschaffen tegen een prijs van €949,-. De shipping van dit pronkstuk is medio december.

Krijg hier een beetje een Tellsell vibe bij…

14 likes

Het is niet nodig om de Snuggie blanket hierbij te betrekken. Snuggie for life

15 likes

tenor

dat klinkt als goedkope kaas

12 likes

Ik heb zelf een Fromanteel Globetrotter gehad. Kwalitatief zijn ze best ok en hebben een leuke eigen smoel. Ze zijn wel echt overpriced qua specs

1 like

Fromanteel is een merk dat al best lang leuke horloges maakt. Paar rally chrono’s uit de begindagen waren best mooi.
Ik vind dit ook wel een mooie duiker. Maar met 38 uur gangreserve is dat wel ver onder de maat. Beschamend zelfs.
Leuk ‘klokje’ voor €250, niet €990

5 likes

Dit

3 likes

Op zich leuk design. 899,01 euro voor blauw op staal met standaard caseback. Sw-200 er in… Zijn weinig fans voor begrijp ik :laughing:

1 like

Als je nu besteld krijg je er ook gelijk 3 voor de prijs van 1! Echt fantastisch!

2 likes

Maar wacht, er is meer…

15 likes