Ligure Scuba Diver watches nieuw Nederlands merk?

Hoop voor ze dat et goed komt toch moeilijk klokje ontwerpen naar ieder zijn smaak maar ja Rob moet toch wel weten wat een klokjes liefhebber wil zoekt alles lijkt ook zoveel op elkaar

Vergeet niet het effect van goede marketing en goede foto’s. Beide zijn hier nogal amateuristisch helaas…

1 like

Ja klopt maar das wel belangrijk ja het aan de man brengen

Mooi horloge, betreurenswaardig dat hij van 40 naar 43 is gegaan…

Wellicht kan Rob door MAN MAN een leuk stukje kan laten luchtfietsen.

1 like

Zolang er geschoven wordt met een zakje geld, schrijven ze alles wat je wil :wink:

1 like

Wat ik achter Ligure niet begrijp is dat Rob is een Seiko fanboy, de kast is een Turtle, Zwitsers uurwerk, designed in Italië, productieland wordt niet genoemd, NL merk, prijzen zijn stevig, en over de kleuren combi’s :face_vomiting:
Ik wil wat vragen, maar wil ik het wel weten?

Oh en dan wel de duikersvlag gebruiken die Rob zijnde MyOwn wijzerplaten ook al aanbood.

Daarbij worden de horloges aangeprezen door voetballers, waarbij men van KHR een foto heeft gebruikt waar de beste man toch wat last heeft van puisten.
Voetballers met GMT duikhorloges… typische sponsor-afkoop-actie.

Fink heeft 20 volgers en post een plaatje van Ligure achter een post van hem waarop hij een Patek Nautilus draagt, slim!
Bommel heeft nog geen 80k volgers, of dit nou zoden aan de dijk zal zetten…
Lijkt er op dat ze nog wel een Social Media adviseur kunnen gebruiken…

De actie van @chillekasper voor de Invicta liep toch een stuk sneller vol.

:frowning:

2 likes

Ik gun Rob echt het beste. Er zijn genoeg kickstarter-microbrands waar geen ‘horlogemensen’ bij betrokken zijn, dit is tenminste een initiatief van een echte liefhebber (en HF’er van het eerste uur). Het is daarom extra jammer dat de horloges echt aanspreken en de hele vermarkting niet echt doordacht en nogal ongeïnspireerd overkomt.

4 likes

Precies, slechte fotograaf, slechte marketeer. Maar is dat niet juist de charme? Ik zou stoppen met de hele marketing en het product zichzelf laten verkopen. Als het een tophorloge blijkt te zijn dan verkoopt het zichzelf…duurt alleen veel langer voordat je cashflow hebt…

1 like

Alsof je tijdens je duik wil weten hoe laat het in NL is :joy::joy::ok_hand:

1 like

Dat is een dure duiker. Ziet er volgens mij wel prima uit hoor. Ik lees dat Fromanteel gerund wordt door een of andere Rob die dus ook actief is op dit forum? Wie is Rob?:smiley:

1 like

Nee, maar de momenten dat ik niet aan het duiken wel. En dat zijn er meer.

4 likes

Deze Rob en Fromanteel hebben niets met elkaar te maken.

1 like

Is de marketing hier het probleem of het product? :thinking:

Met het product is in mijn ogen zeker niets mis.
Mooie specs voor een redelijke prijs.
Je moet wel rekening houden dat alle foto’s die je ziet renders zijn en er nog geen effectieve gemaakte horloges. Ik denk dat moesten deze samen naast de seiko’s op Rob zijn website staan, dit na verloop van tijd wel bekendheid krijgt.
Ik ben zeker gecharmeerd door de witte en zie die na verloop van tijd wel de plek innemen van m’n turtle padi…

3 likes

Persoonlijk vind ik het allebei een beetje net niet :slight_smile:

Ik vind eerdere “6309-geinspireerde” initiatieven van bijv. XW, Artego en Halios een stuk geslaagder.

IMG_0885



Kan misschien ook komen omdat er al een aantal soortgelijke modellen op de markt gebracht zijn de laatste jaren.

Maar desalniettemin wens ik ze heel veel succes toe, altijd leuk om nieuwe bedrijfjes op te zien bloeien tot volwaardige ondernemingen :+1:

5 likes