Om 17.00 toch?
Ik kreeg om half vijf ongeveer een email binnen.
Ik weet het niet. Verhouding bezel - wijzerplaat lijkt wat uit balans op die plaatjes.
Ook bepaald niet goedkoop, vind ik. Zonder korting klap je een rug neer voor deze nieuwkomer.
Geen geslaagd ontwerp. Vind hem ook uit verhouding, met name de zeer brede bezel t.o.v. de relatief te kleine wijzerplaat. Snap ook niet echt het nut van een GMT voor duikhorloge, maar dat kan persoonlijk zijn
Jep! Wil ik ook
Volgens mij heb je aandelen
Poeh, de witte GMT voor 700 euries, en dan zou ik deze liever met de blauwe bezelinsert zien. Ben benieuwd hoeveel ze er kwijt raken.
Ik duik eigenlijk alleen maar als ik op vakantie ben, dus het voordeel van de combinatie duik/GMT zie ik wel.
Verder helemaal eens.
Ik gun het kwartet achter de Ligure Scuba Diver van harte alle succes toe.
Op dit moment, zo’n 48 uur na de lancering, is de stand één verkochte zwarte en één set van drie. Dat ziet er niet al te hoopvol uit.
Moet zijn dat ze te weinig aan marketing gedaan hebben? Op zich vind ik het zeker een mooie poging, als je ziet wat er nog allemaal verkoopt in de microbrandwereld. Maar het kan nog snel gaan natuurlijk.
Ik vind de stalen band er erg lelijk en goedkoop uitzien. Wellicht ligt het aan de foto maar dan zou ik een andere fotograaf kiezen. Verder is het zonde dat het logo niet goed te lezen is, kunnen de wijzers niet iets uit elkaar?
Kan ze helaas niet mooi vinden…
Mvg. Bertjan
Yep. Microbrands zijn tamelijk populair op het moment. Velen maken ook gewoon leuke horloges.
Ik heb nog eens naar deze zitten kijken. het is niet zozeer de brede bezel, als wel de combinatie van die bezel met de indices die je blik naar we wat kleine middenvak lokken. Dat maakt 'm optisch kleiner.
You always will remember the watch you bought in 2020!
Ja, maar die is niet van dit merk.
Helaas.
Ik ook niet mooie spec maar deze trekt me niet
Wens ze ook succes met de verkoop maar da lukt ze wel
Tot nu slechts 2 backers… loopt niet echt storm
Zelf vind ik de prijs nogal fors voor een eerste model van een micro brand en die rode dwars streepjes op de markeringen nogal storend.
Eentje die ze alle 4 koopt in 1 x: dus 1 van de founders, en 1 iemand anders, waarschijnlijk ook 1 van de oprichters
Ga ik niet over speculeren, de tijd zal het leren.