Ligure Scuba Diver watches nieuw Nederlands merk?

Afgelopen week was ik op bezoek bij een bevriende horlogemaker in Amsterdam. Hij vertelde mij over een nieuw Nederlands Horlogemerk met de naam Ligure Watches. Een aantal bekende namen uit de horloge industrie zitten hier achter.

Heeft iemand hier meer info over ? Ik ben wel benieuwd geworden na wat ik erover hoorde.

https://www.ligurewatches.com/

Binnenkort een kickstarter, ontworpen in Italië, maar kennelijk ook Nederlandse roots?

Hij wilde geen namen noemen en was er nogal geheimzinnig over. Die website wist ik niet. Dankjewel.

Even heel suf, maar je account bestaat pas 10 minuten. Heb je puur gepost om te vragen? Of als reclame? :smirk:

8 likes

Best wel suf en achterdochtig inderdaad 🤦 Ik was net een tweede bericht aan het opstellen over een nieuw glas voor een Omega Seamaster. Mag dat ?

3 likes

Ja hoor. Het viel me alleen op. :slight_smile:

Welkom op het forum. Veel plezier en hopelijk komen we je nog veel tegen in de diverse draadjes.

5 likes

Ik zou het gewoon doen. :sunglasses:
Welkom trouwens enne, je zou niet de eerste zijn die op deze manier de aandacht wil trekken voor een eigen projectje vandaar vermoedelijk de gezonde argwaan.

10 likes

Mijn horlogemaker vertelt me nooit zoiets nieuws :unamused:

1 like

Ik zie helemaal niets op die site. Wat is het nut van een site als je (nog) niets kan laten zien?

Next!

4 likes

Reserveren van het domein, mooi plaatje erop met golfjes, kort verhaaltje en interesse is gewekt. Al ingeschreven voor de nieuwsbrief?

Ik ook niet. Ik heb vaak een hard hoofd in kickstarters. Geen garantie en dus risico bij de “potentiële” klant. Wil je echt starten, dan neem jezelf het risico.

8 likes

#MeTooNot

Wees welkom. Dat geldt overigens ook voor mensen die aandacht willen vragen voor eigen projectjes, want zelf maken, dat waardeer ik wel weer op dit forum.

Dan bestaat de kans dat er een technische discussie komt. Altijd leuk.:+1:

Ik ken meerdere durfkapitalisten die er niet zo in staan. :slight_smile: Gedeeld risico is half risico, moet je maar denken.

2 likes

NL roots idd en een bekende op het HF :wink:
Meer mag ik niet zeggen :zipper_mouth_face:

2 likes

Actief reclame maken daarentegen, … not allowed!
PS Ik heb het niet verzonnen.

1 like

Als je er een Kabaalstra-topic van maakt is die aandacht meer omdat het een soort GTST / Telenovela achtig ding wordt. Da’s niet direct reclame, ook al is het voor een eigen project. :slight_smile: :+1:

2 likes

What could possibly go wrong? :upside_down_face:

10 likes

Ik ga er niet over. Enige wat ik zie is een link naar een commerciële website, bedoeld om geld op te halen. Inhoudelijk heb ik niks met duikhorloges, oh wacht … toch wel! :wink:

1 like

Flauw! Dus, wanneer schop je die actie af? :slight_smile:

1 like

:shushing_face::shushing_face::shushing_face::shushing_face:

1 like

Met een beetje geduld komt het goed :wink: