Eindelijk een Facebookreclame die me aanspreekt. Leuke details met dat oranje.
Kost 600 euro, limited 500 stuks. Zou het er zelf niet snel aan een modemerk/plakmerk willen uitgeven, maar ik vind het design en kleurrijke details erg geslaagd.
Ik heb die website bezocht…sorry hoor, eerst een hoop geleuter en na enig zoeken “quartz”.
Ja doei, een quartz voor € 600?
Ik heb een aantal Fromenteels irl bekeken en gepast, ik vond het hélemaal niks. Zwaar overprijsd (plak dan wel boutique)merk.
Eens. Volledig. Heb die nuance er ook even bij gezet. Was me meer om de looks die ik geslaagd vond bij deze dan dat ik een kooptip wilde geven
Helemaal eens met @WilSeiko. Toen ik net begon heb ik er wel eentje in mijn bezit gehad, de hele marketing sprak me wel aan incl. doos en doek. Gelukkig goed kunnen verkopen en trap er nooit meer in:-)
Ik vind de prijs niet verkeerd vanwege de oplage van maar 500 stuks.
Dus als je het horloge mooi vind, waarom niet?
Een quartz hoeft niet altijd onder de 300 Euro te kosten.
Was het maar waar dat alle quartz horloges goedkoop waren. Kijk naar Breitling. Die lopen op tot 17000 Euro
(dom voorbeeld, ik weet het)
Model spreekt mij wel aan, prijs niet. Gelimiteerd of niet. Zou zeggen drop de prijs naar €150 en maak er 2016. Niet dat ze die verkopen maar die 500 ook niet met deze prijs.
Precies dit. Mijn eerste (nieuwe) horloge was een Fromanteel. Prima apparaat, maar hoe langer ik hier rondhing, des te duidelijker werd dat ik iets anders zocht.
mooi bandje iig
Mooi horloge, gaaf bandje alleen deel ik de mening van een aantal leden hier dat een mechanisch uurwerk meer op z’n plaats was geweest
Een limited serie van 500 stuks In mijn ogen dus helemaal niet Limited.
Wanneer is het dan limited?
Speedmaster Snoopy van 1970 stuks, Tag Heuer Carrera van 4000 stuks, Seamaster Spectre van 7007 stuks?
Bij Omega zijn ze al jaren de weg kwijt. Die Limiteds worden alleen gemaakt om meer omzet te genereren. Limited houdt in mijn ogen op bij 100 stuks.
Oké, duidelijk.
Persoonlijk denk ik ook dat het van de verkoopcijfers afhangt omdat het mooi klinkt. Maar ik denk niet dat je het vast kan pinnen op een aantal. Gelimiteerd op 10.000 is ook gelimiteerd alleen niet beperkt.
De Speedmaster Snoopy was al uitverkocht voordat ze geleverd werden. Dus dan is 1970 stuks al erg “beperkt” limited.
Ik hoef het horloge zelf niet, maar de kleurstelling is inderdaad erg geslaagd.