Hey forumleden ik kwam deze tegen op het internet. Nooit echt een fan van fromanteel geweest maar deze heeft wel iets moet ik zeggen… of zit ik ernaast?
http://autovisie.nl/2017/11/advertorial/tulpenrallye-horloge/
Hey forumleden ik kwam deze tegen op het internet. Nooit echt een fan van fromanteel geweest maar deze heeft wel iets moet ik zeggen… of zit ik ernaast?
http://autovisie.nl/2017/11/advertorial/tulpenrallye-horloge/
Wat zouden die clicks opleveren?
in ieder geval geen aankoop want krijg slechts een blanco scherm
maak je je daar druk om?
Mi. zit je er naast, afgekapte cijfers, date op en dwars door de 4 maakt het in ieder geval voor mij een prul…
uitverkocht!
Nee, daar maak ik me niet druk om. Ik zou het wel leuk vinden als nieuwe topics wat netter aangeboden worden. Beetje tekst, paar plaatjes…
Een advertentie link ergens neerklappen vind ik makkelijk. Maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Ja klopt, dat is niet zo mooi afgewerkt. Gek genoeg hebben andere kleuren van dat type het niet.
Zijn ook al uitverkocht zie ik net. Blijkbaar toch in de smaak gevalen bij sommigen
Of te weinig inschrijvingen
Wel een aardige poging moet ik zeggen, maarja het is een Fromanteel… de naam alleen al.
Fromateel maakt elk jaar een LE voor de tulpenrally. Ze begonnen in 2016 met de Tukip 60 en dat was omdat het de 60e editie van het evenement was. Nu dus de 6e versie, voor het 65e jubileum.
Ik denk dat het misschien leuk is om zo’n horloge te kopen als je meedoet, maar een investering lijkt het me niet. Het immers een quartz van Fromanteel, geen Rolex. Hodinkee of Fratello hebben het iig nog niet opgepikt.
heb ik met Rolex…
Fromanteel had n slogan…briljant ,humor en bijdehand brutaal :
ROLEX ?? ROLEX ?? Mijn hond heet Rolex !!!
Groeten ,Fromanteel
fantastisch toch
Rolex interesseert t geen fuck.
125.000 stafford-eigenaren en 324.000 rolex-dragers in Nederland waren beledigd (en wie zijn hun dan …)
Ik hou dr wel van, grootste merk ter wereld fukken.
Het doet mij altijd aan gefrummel aan mijn teelbal denken.
Is ook typisch Nederlands om n naam af te zeiken.
VAN DER KLAAAAUW ? 10k voor wat???
PELIKAAN ?? Whahaha wat n kutvogel !
VAN DER GANG ?? Dat is toch de moordenaar van pim fortuin ???
FROMANTEEL ? hoe dan ??
Maar noem je t JeanPiere de Fromantique ,Geneve…
Briljante manier van een Autovisie medewerker om van zijn gratis gekregen exemplaar af te geraken?
VAN DER GANG ?? Dat is toch de moordenaar van pim fortuin ???
Dat was van der Graaf. Van der Gang is van de Bang.
gangbang?
Jij snapt hem.
Niveau’tje weer!!