Horloges zijn niet alleen handig om de tijd op af te lezen, of mooi qua ontwerp en techniek, maar ook goed voor je gezondheid. Tenminste dat claimen de Fruitz horloges. Met deze fruithapjes heb je minder stress, slaap je beter, gaat de concentratie omhoog en voel je je beter. En voor de afwisseling kun je het fruit ook verwerken in een sorbet of cocktail.
Gewoon fruit
Sorbet
Cocktail
Hier een filmpje waarin de gezondheidsclaim van deze horloges wordt beschreven. http://www.fruitzwatches.com/discover/technology.html
Prijzen tussen €255 en €290. Zeg nou zelf, dat is toch geen geld voor je gezondheid. Dat je dan met zo’n lelijk horloge moet lopen, moet je maar op de koop toenemen. Zou het ook helpen om van een horloge(koop)verslaving af te komen?
Weet niet of het werkt, maar erg origineel bedacht i.i.g…
Enuh…ach wat is lelijk… smaak is een persoonlijk iets. Ik zou het i.i.g. liever dragen dan menig Chinees “homage”-ding. Hier is tenminste over nagedacht;) en niet klakkeloos gekopieerd.
Weet niet of het werkt, maar erg origineel bedacht
i.i.g…
Enuh…ach wat is lelijk… smaak is een
persoonlijk iets. Ik zou het i.i.g. liever dragen
dan menig Chinees “homage”-ding. Hier is tenminste
over nagedacht;) en niet klakkeloos gekopieerd.
Swatch heeft ook fruitmodellen gehad. De secondewijzer is ook niet nieuw want die heeft Seiko al eens gebruikt. Ik vind ze veel te duur. Nou ja dat wetenschappelijk onderbouwde L*lverhaal zal wel veel geld hebben gekost.
Ze hebben in ieder geval goed nagedacht over de marketing. Wie weet dat een macrobiotische geitenwollensok erin trapt.