Fugit (TD) en toen toch weer (tu)

Normaal plaats ik niet zomaar een negatieve reactie over iemand maar dit was me even te veel.

Het verhaal begon met een PB vanuit Fugit om een ruil te doen tegen zijn B&M Capeland diver. Ik was zeer geintereseerd en heb om details gevraagd, fugit zou fotos sturen en gegevens, na een tijd wachten kreeg ik ineens een mailtje dat hij er toch geen afstand van kon doen omdat hij er erg aangehecht was.

Tot nu toe nog even goede vrienden, kan gebeuren. Vervolgens ruild hij het horloge 2 dagen later met RW?!?! Nou ja ook nog acceptabel maar wel een beetje raar verhaal. Ik lees ook in de everaringen met RW dat het een goede afspraak was geweest en een prima deal dus ja, gewoon even pech voor mij maar goed dat heb je wel eens.

Een paar weken later krijg ik weer een PB, dit keer over een nieuw ruil aanbod, dit keer tegen een Longines. Ook hier had ik wel oren naar dus kon de deal doorgaan.

We maakten vervolgens een afspraak (best lastig als de een in Tilburg woont en de andere in Zwolle) voor komende vrijdag. Ik moest hierdoor wat eerder van mijn werk weg gaan om naar apeldoorn te rijden maar dit heb ik kunnen regelen. Krijg ik vervolgens vandaag een telefoontje, waarin weer de deal wordt afgezegd omdat hij het horloge verkoopt aan zijn zoon. Vervolgens heb ik eigenlijk ook niks meer in te brengen en moet ik hier wel mee akkoord gaan.

Na de 2e keer van een deal afbreken wil ik hier toch even mijn frustratie uiten! Voor mij geen deals meer met Fugit (Jan)

Ik ga deze even rechtzetten.

Vandaag uiteindelijk toch tot een deal gekomen met Jan a.k.a. Fugit.
De communicatie verliep deze keer snel en alles is prettig verlopen

We waren er beiden niet blij mee over hoe het met onze laatste deal is afgelopen en de lucht is helemaal geklaard. Jan gaf me zelfs nog een leuk oud seiko klokje als goedmakertje :slight_smile:

Helemaal top Jan (tu)!