Full metal jacket: Casio G-Shock GMW-B5000

Hij is klein lijkt op 38mm

1 like

Mijn pols is 17.5cm en de eerste schakel heeft wat overhang (zichtbaar echter niet voelbaar tijdens het dragen)

4 likes

Hij is mooi!!!:fire::sunglasses:

2 likes

Aah, wou morgenavond langs gaan :stuck_out_tongue:.
Doe het, als ik het red, nogsteeds om te vragen of ze me aan een zilveren kunnen helpen.
Veel draagplezier!

1 like

Ze vertelden me vandaag dat ze beide exemplaren (de zilveren en gouden) nu kwijt waren en niet meer binnen zouden krijgen.

Maar wie weetā€¦!

2 likes

Ik heb maar een smal polsje hoorā€¦

Thx voor de info,
Ik zal eens wat mails/belletjes rondsturen.
Zelf dacht ik dat de zilveren niet gelimiteerd was, maar dit klopt dan niet?

1 like

Dat heb ik idd ook begrepen. Maar idd maar eens bellen/mailen dan!

:+1:t3:

1 like

Volgens Casio is alleen de goudkleurige versie limited. Dus met wat geduld zou de zilveren wel verkrijgbaar worden.

DOVER, NEW JERSEY, MARCH 22, 2018 -Casio G-SHOCK(Opens the G-SHOCK website in new window)(Opens the website in new window) unveils the Full Metal 5000 collection: a brand new, specially crafted all-metal timepiece. Inspired after 35 years by the original 1983 DW5000 design with its square shaped bezel and brick pattern face, this upgraded 5000 series watch boasts a modern, lustrous, full stainless steel housing, while maintaining a vintage aesthetic that nods to G-SHOCKā€™s origin. Two featured colorways of this collection include the GMWB5000D-1 in silver and the limited edition GMW5000TFG-9 in gold.

Fout goud :wink:

Fantastisch, zo verkeerd dat het weer cool is.

1 like

Ik zit hier met de Rayban op de neus achter het beeldschermā€¦

2 likes

De gouden is limitedā€¦ Maar hoeveel exemplaren vind ik nergensā€¦?

1 like

Ik lees net: Deze aanbieding is door de verkoper beƫindigd vanwege een fout in de aanbieding

Vast wat cijfertjes verwisseldā€¦ :wink:

1 like

Ik lees op internet dat de goud variant snel krasjes oppakt in vergelijking met de zilveren. Dit zou te maken hebben met de ā€œall overā€ glimmende afwerking in tegenstelling tot de zilveren omdat die voor het grootste deel mat is afgewerkt.

2 likes

Dat geloof ik zeker. Daarom draag ik de mijne maar niet en ligt hij veilig in de kluis.

2 likes

een casio in een kluis :laughing:

7 likes

Heej, wel een limited hĆØ! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Casio Limitedsā€¦ daar zijn er wel heul veul van he

3 likes

Achja 600eu is ook geen kleinigheidje (voor mij althans).

1 like

Zijn de stalen al in de winkel gesignaleerd?