Full metal jacket: Casio G-Shock GMW-B5000

Online hopelijk binnen 3-4 weken weer… volgens 1 online verkoper althans.

De gouden heeft een IP coating die behoorlijk krasgevoelig is dat er voor zorgt dat je het onderliggende staal makkelijk te zien krijgt. De stalen versie hier om de pols pakt ook makkelijk krasjes trouwens, maar het is een G-Shock: gewoon gebruiken dus.

1 like

Zodanig veel dat de reguliere uitvoeringen bijna als limited gezien kunnen worden…

Ik weet nog dat de zwarte Dee and Ricky enorm in prijs steeg. Dit kwam omdat er echt heel weinig van werden gemaakt en de vraag superhoog was. Casio besloot een witte versie uit te brengen. Mensen werden gek en kochten er 10 tegelijk omdat ze dachten even snel rijk te worden. Dat pakte verkeerd uit omdat Casio er megaveel had geproduceerd. Aantallen van limiteds kun je nergens vinden maar de laatste jaren poept Casio ze achter elkaar eruit. Ik gun iedereen zijn winst hoor maar staar je er niet blind op want het kan verkeerd uitpakken. Ik zie de gouden versie al op ebay voor 1200 euro aangeboden. Denk alleen niet dat hij voor die prijs wordt verkocht. Zo een 10 jaar geleden waren er nog echte zeldzame limiteds. Voor de jagers hieronder een paar die vandaag de dag echt zeldzaam zijn en die ik weg heb gedaan.


De MrCartoon. Ontworpen door de gelijknamige tattoo artiest.

De In4mation.

De Spike lee limited. Deze heb ik spijt van. Screwback case en de baksteentjes op de plaat zoals je die nu op de Full Metal jacket ziet.

De Surf foundation

een van de eerste Eric Haze ltd’s

De Rasta. Heel gaaf met een backlight van de Lion of Zion. Een heel apart glimmende donkergroene G-Shock.
Wanneer je een van deze voor een nette prijs ziet meteen kopen want die houden hun waarde zeker.

7 likes

het zal allemaal wel loslopen ja. Ik koop hem voor mezelf en niet voor de “handel”. Hij is wel echt super tof

2 likes

Mat? Dat ding blinkt zoveel dat alle eksters achter me aan zitten…

11 likes

De rand om de bezel en de meeste schakels toch?

Ik denk dat de product ontwerper bij Casio die dit heeft bedacht, zijn bonus dit jaar wel binnensleept. Kon weleens een gouden greep zijn geweest.

Eigenlijk vreemd dat ze dit niet eerder hebben bedacht?

True, Casio is nu uitgespeeld. Flawless Victory

Sub-Zero_Flawless_Victory

1 like

Nogsteeds tevreden; ik zit nog in twijfel om hem te kopen ja of nee…

2 likes

Ja maar waar…:wink:

4 likes

Ahhh nog ff geduld Hennie. Over een paar weken gooien ze je dood met de stalen versie (I hope).

2 likes

Ja ik vind m top!

3 likes

Ja zal ik doen en dan is hij misschien voor de helft van de prijs te koop…stiekem hoop ik dat de goudkleurige nog leverbaar is tegen die tijd.

2 likes

Voor de helft :rofl::rofl::rofl: als je m voor de normale prijs kunt vinden, gelijk doen… :wink:

2 likes

Als iemand de gouden versie wil, stuur maar PB. Gloednieuw en nog geen uurtje gedragen. NL geleverd.

3 likes

Ja mag ie toch uit de kluis? Mocht iemand de zilveren tegenkomen dan hoor ik het graag

Kom op @Hennie, SlaJeSlag :slight_smile:
afbeelding

geen connectie of percent, enkel opgemerkt
https://uhrforum.de/casio-g-shock-35th-limited-in-gold-t355403

Ik vind dit echt een gaaf horloge. Ligt een zilverkleurige voor me klaar bij een juwelier. Morgen maar eens bekijken en wellicht meenemen.