Full metal jacket: Casio G-Shock GMW-B5000

Ik gebruik alle schakels en heb de fijn-afstelling op het een na laatste gaatje :grimacing::sweat_smile:

Deze opmerking blijft mij dan ook altijd bij :joy:

2 likes

Als je in regio Amsterdam bent… Kop koffie en pasmomentje moet lukken. Op mijn 16,5/17 pols net te doen.

1 like

Bedankt voor het aanbod.

Hier wat foto’s. De schakels liggen ergens, geen zin om te pakken. Het zullen er wel 8 zijn die ik er tussen uit heb gehaald :innocent:

Zo oogt die weer groot:

vanuit spiegelbeeld prima:

Vanaf de zijkant:

6 likes

Deze vind ik ook wel wat hebben!

Bron: https://www.ablogtowatch.com/casio-g-shock-gmw-b5000v-aged-ip-full-metal-watch/?ct=t(RSS_EMAIL_CAMPAIGN)

2 likes

Ja heb ik even omgehad om te passen. Heb hem niet gekocht omdat dit helemaal voelt als een krassen magneet.

Edit, volgens mij is dit een andere waar ik het over heb…

Deze ?

:blush:

De zilver kleurige is idd een krassen magneet. De goud kleurige zal dat wel ook zijn.

Ja volgens mij wel

1 like

Helaas twee keer zo duur als een zilver of zwarte versie.

Op de gesp na (wat ik als echte deskdiver bij alle horloges heb) , vind ik het best meevallen. Nu ben ik ook niet iemand die zijn horloges onder een loep inspecteert :stuck_out_tongue:.

1 like

bij mijn gesp zit dacht het wel al wat deskdive krasjes, niet veel, maar snap niet hoe ze er komen :sweat_smile:
verder zeer content ermee :+1:

1 like

5 likes

@Lennyhu heeft deze. Die kan het best vertellen hoe krasbestendig hij is :wink:

Valt mij mee tot nu toe. Maar alle horloges op staal draag ik op het werk met lange mouwen… Scheelt deskdive sporen

1 like

De gouden gepolijste band krast onwijs snel. Ik heb nu de DLC band van de Porter editie. Die krast tot nu toe helemaal niet

Wat is makkelijker/goedkoper ?

De gouden versie kopen en de metalen bezel en strap bijkopen.

Of

De metalen versie kopen en de gouden bezel en strap bijkopen ?

Als het om de 1e lichting gaat metaal. Dit omdat de gouden limited is.
Bij de nieuwe maakt het niet uit. Beide even duur.

2 likes

Nu bij de Bijenkorf voor € 399,20!!

6 likes

Ik heb dus de zilveren b5000d bij de bijenkorf gehaald, met de gedachte om hier een dlc band en bezel op te zetten.

Alleen heb ik al een zilveren naar de Porter editie gemod. Tevens heb ik teveel horloges die niet genoeg draagtijd krijgen. Twee b5000 met dlc band en bezels is dus een beetje teveel van het goede.

Mocht iemand interesse, kan de zilveren tegen aankoopprijs van €400 worden overgenomen.
Zo niet, dan retourneer ik het weer.
Als ik thuis ben maak ik nog even een verkoop post aan, met foto’s erbij.

Na de aankoop op zaterdag ligt de horloge iig nog in de doos.

1 like