Full metal jacket: Casio G-Shock GMW-B5000

Yup, dat vind ik ook de grootste misser van Casio bij de B5 reeks.

1 like

Gelukkig, eindelijk kunnen we bestellen:
Maar opschieten, er zijn er maar 35 van Ć” 70K per stukā€¦

Zijn er eigenaren met een smalle pols (~16,5cm) die een wristshot willen plaatsen? :innocent:

2 likes

Met een smalle pols is dit niks. Lugs buigen best ver naar buiten af waardoor hij groot draagt.

2 likes

Niet echt een wristshot, maar ik heb een 16.5cm pols die plat is waardoor het bij mij net past.
Heb alleen nog geen andere foto op dit moment.

Edit: band is wel mega groot als je kleine polsjes hebt :sweat_smile:

2 likes

Ik was er al bang voorā€¦

Hij is in ieder geval wel polsvullend!

1 like

ja

Meer spek etenā€¦:wink::grinning:

1 like

ben 8 jaar gelden zoā€™n 25 kilo afgevallen.
Met het 8 uur per dag minimaal lopen op het werk moet ik 3-4k calorieƫn per dag eten om wat aan te komen wat me niet lukt :sweat_smile:

1 like

@Casio sorry voor het gebruik van jullie fotoā€™s in mijn openingspost. Ik hoop niet dat de extra verkopen jullie magazijn in een gridlock gooien. Alvast excuses voor het eventuele ongemak. Groetjes Candide.

#ichbinkeinroboter

3 likes

17cm polsje. Is wel echt vullend al zeg ik het zelf. Hoort wel een beetje bij het model :grin: Mocht je in de buurt van Utrecht komen mag je m wel ophalen hoor voor een testrit :+1:t2:

3 likes

2 likes

Het moet ook geen karikatuur worden natuurlijk.

Bedankt voor het aanbod, wordt gewaardeerd. Een andere optie is om de volgende biersessie gewoon alles mee te nemen wat je hebt. :yum:

1 like

Op 17,5cm pols kan het. Vind ik.

3 likes

@SwedishChef of hij past is een beetje afhankelijk van hoe rond je pols is. De lug2lug is vrij bescheiden maar de eerste schakel buigt maar deels rond. De afstand tussen de twee eerste schakels is redelijk fors, let wel er zit een buiging in. Ze liggen tegenwoordig redelijk vaak in de etalage, dus passen kan geen kwaad.
Hier een foto van mijn ordinaire versie:

3 likes

Bedankt voor de verhelderende foto en uitleg. :slight_smile:

1 like

Hier de mijne als vb. Mā€™n pols is 16cm. Ik heb beste veel schakels moeten afhalen en daarna nog bij de gesp afstellen.

Horloge ligt vrij los omdat mā€™n pols tijdens werk vrij dik kan worden.

2 likes

Als ik dit zo zie, dan denk ik niet dat het geschikt is voor mij. Misschien eens een gelegenheid zoeken om te passenā€¦

3 schakels en de sluiting en hij past perfect :slight_smile:
Deze vind ik best wel gaaf maar heb dezelfde polsen als jij, paar mm groter en ook plat.
Zou hem wel is willen passen om te zien of het wat is dit model.

1 like

Volgens mij heb ik er 6 of 8 schakels uitgehaald :see_no_evil:
Ik zal vanavond eens kijken en een nieuw pols shotje maken.
Je bent welkom als het de moeite waard is vanwege de afstand. :+1:

2 likes