Full metal jacket: Casio G-Shock GMW-B5000

Ik vind ze ook niet persé mooi, maar het is lekker om naast de mechanische horloges een horloge te hebben wat het altijd doet en blijft doen. De functies zijn ook grappig en met reizen best handig.

Wel een nuttige toevoeging in een Casio topic…

3 likes

Haters gonna hate…

10 likes

De GMW-B5000 1ER is inmiddels overal in de winkels op voorraad. Beetje treurig dat men ze nog steeds aanbiedt op marktplaats voor een flinke meerprijs, zeker aangezien er geen schaarste meer is.

1 like

Overal staat levertijd 3-4 weken of niet op voorraad. Misschien dat ik het verkeerd zie?

Ik heb die van mij gewoon bij Siebel opgehaald.
Ook op E-bay vragen ze belachelijke prijzen.
Voor de Limited versies ok. Maar ze noemen alles limited…

1 like

Strego, Siebel, Bijenkorf, Driessen in Haarlem

1 like

Kijk, €20 boven de winkelprijs kan ik wel mee leven. Maar €700 vragen voor dit model neigt naar oplichting naar mijn mening

2 likes

Klopt, bij een limited edition bestaat er nog een schaarste, waardoor de vraag groter is dan het aanbod

1 like

Ik kan ook nergens vinden tot hoeveel aantallen hij beperkt beschikbaar is. (Iemand hier wel?)

4 likes

Mooi ding :grinning:

1 like

Alleen de Kolor, Porter en de gouden anniversary zijn gelimiteerd volgens mij, en die zijn al niet meer verkrijgbaar.

1 like

https://www.tiktox.com/gmw-b5000d-1-bracelet.html

Losse zilveren bracelet nu op voorraad bij Tiktox.
Ik heb hem niet meer nodig, omdat ik de half metal heb verkocht @Fookus.

Wie pakt hem? Voor 200 piek een mooie deal lijkt me.

Lees weinig positief…
Meerdere zeggen dat het een nepper is.

Wees gewaarschuwd!

1 like

Oei. Da’s niet best nee. Wel tof van Danny dat hij daar een advertentie aan wijdt.

1 like

En zijn Ervaringen (van verkoper Mau) zijn ook niet bijster geweldig: 2 van de drie zijn slecht, waarvan 1 produkt niet ontvangen.
Meeeh

Het is geen echte. En ja, dat kan ik zien. Ik zoek stiekem naar een GMW en heb mij er een klein beetje in verdiept. Bij de echte staat het pijltje van de “Split” nagenoeg onder de H van TOUGH. Dat is bij de nepper staat hij onder U.

De echte:

Goed kijken, hier staat hij ergens tussen de O en de U.

Casio2

Er zijn we meer zaken die niet helemaal kloppen bij de neppers. Maar dit is de makkelijke manier om het snel te zien.

Zo, hebben jullie ook weer wat geleerd vandaag.

18 likes

Deze week toch wel een nadeel van de full metal square ontdekt. Geen batterij indicatie… behalve als deze laag is. Bij de m5610 Zie je of het hoog midden of laag. Je hebt de app nodig om bij de full metal een indicatie te krijgen. :thinking:

2 likes