Full metal jacket: Casio G-Shock GMW-B5000

En al weer uitverkocht… :sob:

Had ik em toch moeten kopen en hier wat euro’s winst kunnen pakken (sarcasme)

Dat mag niet…alleen met een Rolex mag dat :sunglasses:

1 like

Ja die :ok_hand:

1 like

2 gouden onderweg

1 like

11 likes

Best cool

10 likes

Maar ook E1100,00 leuk :thinking:

1 like

De prijs is ondertussen verhoogt naar €515,-:face_with_raised_eyebrow:

Nee dat niet…

Gisteren binnengekregen:

7 likes

Goeie deal voor E306…komt ook meer in de buurt van de reële waarde :+1:

Wel leuk, en je kunt hem ook gebruiken om snel effe te checken of je haar wel goed zit

Nu vraag ik me wel aan waaraan je de waarde relateerd met een relatief luxe product :thinking:. Overigens vind ik de kwaliteit van de band ook niet dusdanig om er 500-600 voor neer te tellen, al heb ik wel de gouden binnen laten komen :stuck_out_tongue:.

Ik heb gisteren de gouden variant binnen gehad. Erg leuk horloge, maar de garantiekaart is niet ingevuld… Persoonlijk had ik andere verwachtingen van “Official Casio Warranty”, dus even kijken wat ik er mee doe.

Dat heb ik serieus bij een online aankoop nog nooit meegemaakt…

1 like

Dat had ik ook bij de gouden. Mijne was echter gekocht in de winkel en ik had er de aankoopbon bij.
Denk dat dat in geval van aanspraak moeten maken op garantie toch lastig had kunnen worden.

1 like

Ik wel, al bestel ik niet mega veel online. Maar in hoeverre kun je dan spreken van Casio garantie als het kaartje niet ingevuld is? Mocht er iets mankeren, dan moet ik alsnog bij de verkoper terecht ipv dat ik hem met de kaart bij een verkooppunt alhier aanbied.

Keurig berichtje van de betreffende verkoper gehad dat de bon voldoende zal moeten zijn. Deze goldenboy kan er tegenaan :sunglasses::

4 likes

Bij alle Casio modellen, heb ik zoiets van…

2 likes