Full metal jacket: Casio G-Shock GMW-B5000

Weet iemand de juiste typenummers van deze 2?644e1ec35d056eebadd7352c34161408c21c8bfe_1_488x500
Edit: gevonden via google :slightly_smiling_face:
GMW-B5000GD-1 & GMW-B5000GD-9

1 like

Echt vet!

1 like

Net de zilver versie met ā‚¬100 korting laten liggen. Om de pols gehad bij Siebel, maar vond het de ā‚¬400 niet waard.

Vanwaar de 100 korting?

20% korting op alle horloges.

1 like

Geldt die korting ook online, of ben ik weer te laat?

Volgens de verkoopster was het een dag-actie van Siebel.

1 like

Jezelf aanmelden als ā€œmemberā€ en je krijgt 10% welkomskortingā€¦ wellicht de moeite waard

10 procent vind ik te weinig.:wink:
Ik had 400,- een schappelijke prijs gevonden, maar helaas heb ik deze actie dus gemist.

Haha lekkere Nederlander ben je ook :wink:

Ik moet je zeggen ik heb hem gehad en mij beviel hij niet zo; en zeker niet voor 499,-

Ik krijg morgen de gouden Bezel en band binnen. Ik vind hem in het zilver inderdaad niet helemaal meer mijn ding, maar het draagcomfort vind ik super. Het leuke aan dit model is, dat hij heel makkelijk te customizen is.

De bezel en band zijn binnen! Het heeft al met al ongeveer 2 weken geduurd, wat heel redelijk is naar mijn mening. Band verstellen laat ik lekker bij de juwelier doen.

Echt cool! Mooier zou nog zijn met negatief display

1 like

Ik ben niet zoā€™n fan van het negatieve display, op de een of andere manier. Het positieve display maakt het iets ā€˜lichterā€™ naar mijn mening.

1 like

Heb de zwarte nu ook gezien in een filmpje. Ik dacht eerder nog dat ik die nog wel mooi kon gaan vinden.
Maar nee, vind het ook helemaal niks :expressionless:

Dan misschien maar wachten op de GW-B5600BC

Ik heb de zwarte in pre order staan, maar ik ga deze inderdaad ook cancellen. De zwarte Porter variant vind ik wel erg mooi, maar dat is een DLC Coating

1 like

Maar die band inkorten is toch juist makkelijk met die pushpins? Tot nu toe de enige stalen band waarmee ik niet naar de juwelier hoefde te gaan.

1 like

Ja, maar ik ben ook gewoon een beetje lui, voor die ā‚¬2 breng ik hem naar de juwelieršŸ˜‚

1 like

Als er nog liefhebbers zijn voor de zilveren GMW-B5000, de gouden of zwarte met negatieve displays. Ik kreeg dit berichtje van Bas van mooihorloge.nl na eerder wat contact per e-mail te hebben gehad.

Ze zijn binnen, dus mocht je nog iemand weten die ook op zoek is naar deze modellen dan moet die snel zijn. Hier staan ze allemaal https://www.mooihorloge.nl/search/gmw

3 likes

voor 306 euro met kortingscode WS10:
http://nl.watchshop.com/horloges/casio/heren/gmw-b5000d-1er

Misschien te mooi om waar te zijnā€¦Ik heb hem al besteld.

1 like