Full metal jacket: Casio G-Shock GMW-B5000

Ik heb ook de gouden besteld met negatief display. :sunglasses:

1 like

Ik heb net een mailtje gestuurd om de order te cancellen bij Pacparts. Ben benieuwd of dat lukt.
Dan ga ik ook de gouden bestellen.
Lijkt me echt gruwelijk met negatieve display.

Kost dat?

128 GBP inclusief verzenden

Band en bezel?

Sorry 153 pond met verzenden. Ik was even in de war. 55 voor de bezel, 90 voor de band, en 8 verzendkosten

1 like

Nadat ik de Full Metal square had beschadigd met een redelijk fixe kras in de rechterbovenhoek heb ik hem toch langsgebracht bij de horlogemaker.

Resultaat mag er zijn, zeer tevreden mee, ook voor het bedrag van 15 euro. (Ron Sonders en zijn vrouw te Leusden)

20181024_134825|281x500

7 likes

Wat doet de “normale” stalen versie tegenwoordig tweedehands? Prijzen hoger of lager dan de verkoopprijs?

Deze zijn gewoon nieuw te krijgen momenteel, toch?

Volgens mij ook ja

Ik zag het ja. De hype is weer over :smiley:

Online in NL praktisch nergens te verkrijgen voor zover ik zie. Waarde ligt hoger dan nieuwprijs mits in mint conditie of ongedragen. Prijzen op Ebay, Chrono24 en Amazon liggen tussen 600 en 1000+ ofzo.

De versie met rubberen band is inderdaad wel makkelijk te krijgen. Ik denk erover om die van mij te verkopen.

1 like

Worth the try. Als hij in goede staat is dan hoef je er geen cent verlies op te maken.

paar keer gedragen, nja ik kijk wel even had er nog 1 maat die heb ik achteraf beetje te makkelijk verkocht.

1 like

Zojuist mail van Tiktox,
Voorlopig kan hij de zilveren bracelet niet leveren.
Was er al bang voor.
Bij Pacparts ook 9 weken gewacht, daarna geannuleerd.

1 like

Oh wat vreemd, ik heb juist net de mail gehad dat ik de gouden band en bezel kan bestellen, wellicht een kwestie van geluk? Was €175 kwijt in totaal trouwens

1 like

Ik denk dat er veel minder vraag is naar de gouden band dan de zilveren.
Misschien kijken of ik mijn versie met resin kan verkopen en dan een zilveren op staal terugkopen…
Ik wil gewoon zilver met negatief display op staal…:angry:

1 like

De zilverkleurige versie hier in Gran Canaria net nog zien liggen voor €500,-

Hmmm… die nieuwe gouden met negatief display staat wel te lonken. 539 euro…