Full metal jacket: Casio G-Shock GMW-B5000

Had je die al gekocht?

Nee gekkie, stond op het bekende lijstje :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Cross Post! Zojuist opgepikt in Osaka. Wat een apparaat!

51 likes

Cool!

Ziet er erg strak en gaaf uit :+1:t2:

Tof, veel plezier ermee! Hier oogt hij gek genoeg weer best wel shiny trouwens :thinking:

Zo te zien is de bandaanzet shiny en de band zelf weer brushed. Vreemde combinatie.

Price update… slechts 1195 euro

Hier in NL een nette 499 euro en 599 euro…

Oke. Met deze prijs zal ik er eens serieus over nadenken hahaha. Hij is wel gaaf…

Mits ze in NL gereleased gaan worden… In Japan waren ze fysiek enkel bij de Casio Premium Stores te verkrijgen en bij 3 vd 4 premium stores die ik heb bezocht waren de voorraden al gereserveerd. Uiteindelijk twee kunnen oppikken bij een premium store door twee uur voor openingstijd voor de deur te wachten samen met andere horlogemalloten :joy::rofl::joy:

9 likes

De modellen staan hier als te reserveren bij
plazajuwelier.nl

Gefeliciteerd met de aanwinst. Hoe is de band? Voorgevormd, of gewoon flexibel als normale stalen band? #askingforafriend

De bandenaanzet is idd polished. De band zelf brushed met polished accenten. De “bezel” is weer brushed.

1 like

Respect🙏🏻

Ja bij nader inzien vind ik het wel in balans zo.

De bandenaanzet + eerste gedeelte zonder schroef / pinnetje is voorgevormd (zie foto), vanaf het pinnetje 280 graden te draaien.

7 likes

Ik maak zo wel even een filmpje wanneer mijn vriendin zich gaat optutten voor het diner :slight_smile:

4 likes

Ze kan in de weerspiegeling van de kast prima haar make-up doen. Wat brengt je eigenlijk in Osaka?

2 likes

Ze heeft hem inmiddels al ingepikt :joy:

Mbt Osaka, eerst het vliegtuig en vervolgens de Shinkansen :wink:

Hier verder lekker eten, drinken en ons wederom verbazen hoe in sommige zaken Japan ons mijlen ver voor is (verwarmde toiletbrillen met geur dispenser wanneer je gaat zitten etc.) en met sommige zaken decennia achter lopen (Japan Rail Pass die elke keer fysiek gecontroleerd moet worden).

12 likes