Full metal jacket: Casio G-Shock GMW-B5000

Nogmaals: respect :pray:t2:

Dank, maar het meeste respect gaat naar mijn vriendin (vrouw) die met me mee op pad ging en mij vergezelde tijdens het wachten.

4 likes

Mooie klok, ook voor je lady.

1 like

Fraaie aanwinst, je bent er lekker vroeg bij, staat ook op mijn lijstje.
Heb je wellicht tzt een mogelijkheid voor een korte review? Hoe de bluetooth functie werkt met de Casio app bijvoorbeeld.

Ik za proberen tijdens mijn Shinkansen reis van Kyoto naar Kanazawa en onder het genot van een pocket sake een korte review te schrijven over deze geweldenaar.

4 likes

Top!

Geniet van je verblijf, prachtig land, al heb je altijd het idee dat dat je het vanaf de buitenkant bekijkt, vanachter glas ;).

En een lekkere Hibiki voor thuis meenemen natuurlijk!

Tis ook altijd wanneer ik de posts van @Fate_Amenable_To_Change lees, dat in mijn hoofd hoor in de stem van Wilson Fisk :joy:

4 likes

Liever Fisk dan Pyle. :grinning:

1 like

Hoe valt ie om de pols? Wat ik jammer vind aan de rubberen versie, is dat ondanks de kleine afmeting van de kast, ik wat inkijk heb door de stugge aanzet. Omhelst deze de pols beter?

Nog een artikel met mooie fotoā€™s: https://www.ablogtowatch.com/casio-g-shock-gmwb5000d1-full-metal/

1 like

Tja: ā€œThe all-steel version isnā€™t exactly a Nomos either: itā€™s a slab of shiny metal with a digital screen, thatā€™s what it isā€.

Ik ben heel erg benieuwd naar de eerste NA binnen het forum!

Dan moet je even naar boven scrollenā€¦

3 likes

:nerd_face:

Erg druk met het genieten in Japan, toch tijd voor een snel videootje!

20 likes

Wow ziet er toch wel erg vet uit.

1 like

RIP

R. Lee Ermey, actor in ā€˜Full Metal Jacket,ā€™ dies at 74

1 like

Dat Ronald Lee Ermey nog 74 jaar is geworden, is al een wonder, hoor.

Dat gebulder en gevloek in die tere oortjes van ieder: bij Private Leonard
Pyle Ć³Ć³k; mooi hė, hoe-ie Sergeant ā€˜Yellfaceā€™ kapot schoot. Cool, echt.

Met die sergeantshouding van 'm, stijgt-ie Ć³Ć³k Marco (nog naar de) Kroon.

Onmogelijk. Marco is een officier.

1 like

:ok_hand:

Thanks!

Viddy:

3 likes