ja het vorige topic waar ik een link plaatste als newbie account werd het topic gesloten dus ik dacht ik plaats maar niks
Hoe bedoel je succesvol verkopen Zulu? Op Kickstarter zijn dit in principe al verkopen. Men pre-ordert het horloge met korting, het is geen crowdfunding als in de vorm van dat je een aandeel koopt met rendement.
Proficiat. Dat bewijst dat je niet hier moet zijn om je kansen op Kickstarter te valideren. Ik heb zelf absoluut niets met houten horloges of met skeletons & nog minder met de combinatie Toch leuk dat anderen dat wel zien zitten!
@Bart77: van harte met het behalen van de funding threshold op Kickstarter. Het is een spannende bezigheid weet ik uit ervaring. Ook al is het niet mijn smaak, ik kijk uit naar de vorderingen in het productieproces.
Het feit dat het topic werd gesloten had verder niets met jullie horloge te maken alswel dat het een vrij botte wijze was om reclame te maken, en dat is zonder toestemming vooraf gewoon niet toegestaan. En persoonlijk vond ik het ook niet erg chique.
Er zijn hier aardig wat mensen actief die in meer of mindere mate hun brood verdienen met horloges en die praten gewoon mee omdat ze net als wij liefhebber zijn. Dus wees welkom maar gebruik HF niet uitsluitend als reclamezuil.