Funky Cartier

Heb helaas nimmer een Cartier gezien die mij kan bekoren… :smirk:

1 like

Ik denk dat de jouwe toch echt als een dameshorloge is bedoeld, een Diabolo zoals deze:

:sunglasses:

3 likes

En steentjes?

Ik zou er geen enkele moeite mee hebben :muscle:t4::sunglasses::nail_care:t4:

2 likes

Er staat idd in die folder dames horloge. Ooit in het verleden heb ik een must ronde heren horloge gekocht ik meen 33/34 mm. Voor mij toen m’n eerste serieuze horloge. Zou nu als dames horloge bestempeld worden. Ik draag het nog zo af en toe. ( helaas geen eigen foto bin de hand, hier met referentie van internet )

3 likes

Begon ik net terug Cartier te appreciëren , komen jullie met dit roze gedoe aanzetten.

4 likes

Deze is heel mooi, zou ik gewoon vaak dragen :ok_hand:

4 likes

Hij staat je goed kasper :heart_eyes:

2 likes

Dat is een mooie! Ik zou dat ook zo gewoon dragen!

3 likes

Om je waardering weer een beetje op te krikken ;):

Ja helaas quartz… Maar wat betreft looks imo zeer geslaagd.

14 likes

Het houdt hem wel lekker dun, denk ik.

2 likes

Transformer Tank :robot:

19 likes

Kühl

Dat is nou iets wat ik heel gaaf vind. Een truukje op een slimme elegante manier.

Zit vast ook wel een :atm: plaatje aan… :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Behoorlijke rode streep op je hand, iets stouts gedaan?

Was vast lastig om gedag te zeggen… :see_no_evil:

1 like

Ik moet bekennen dat ik laatst een Tank, Tank Americaine, Santos en Ballon Bleu heb geprobeerd, en ik ben genezen. Aan de pols is een Reverso KS veel verfijnder.

Van de tanks viel mij op dat de zijkanten lomp zijn, te breed (Tank) danwel te hoog en slab sided (Americaine). Bij de Santos vond ik de bezel lomp ogen, en de Reverso KS Handwinder voelde als thuiskomen.

Het was een mooi experiment, weet ik direct dat ik ze kan negeren. Al blijf ik het een erg leuk merk vinden.

2 likes

???
Internetfoto

Zulke internetfoto’s moet je ook niet bekijk als je vrouw ernaast staat :stuck_out_tongue_winking_eye:

Fuck Tridor, Trinity for the win. Ceinture in 3 kleuren!

20 likes

Fascinerend! Dat is witgoud, geel goud en rosé goud?

2 likes

Bingo!

1 like